• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Smurfina

fru o>>
    1977 var ett fantastiskt år

• Fru O

Vi är två giftiga skorpioner.

Bröllopsnatten - Har inga förväntningar på mig själv för jag kommer satsa på ha kul på festen. Vi har pratat om det och vi är överens ... Morgonen därpå (innan vi åker till Paris) kommer jag troligtvis vara på .

Är det bara vi som har barn? Det underbara morgon6:et?? Jag längtar till den 6 augusti

• idolf

Jag blir 27 nu i slutet av maj.
    Vi har också barn, liten skrutt på 2år som har svårt att sova just nu...

• summerbride

Oj jag känner mig ju gammal här, jag har hunnit bli hela 30 år och fyller 31 i år... Men min blivande är ett lammkött på 29 ;) Han fyller 30 senare i år, så då tror han att vi ska ha en stor fest till *puh*

• Ybrud

Jag har åxå ett lammött. Han blir 26 i september

• martinsson2be

Idag har jag skickat in hindersprövning och namnändring...Ska träffa prästen nästa fredag...

• *BlushingBride*

Ska ni träffa prästen redan! Vill vi oxå göra, men vi måste snällt vänta till slutet på juni/början på juli... Vi är visst mest lammkött av alla: 22 år!

• Fru O

Vi har fått tillbaka hindersprövningen och vi får gifta oss

Jag tror man kan meddela namn till prästen samma dag som vigseln. Jag har inte bestämt mig om jag ska behålla mitt namn ...

• martinsson2be

"Min" präst gåt på semester sedan; det är därför vi träffas lite tidigt. Min konfirmationspräst ska viga oss!!

Fru O: Du måste meddela skatteverket vilket efternamn som ska gälla...

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...