• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Fru O

Jag måste köpa underkläder snart då jag ska träffa sömmerskan som ska justera klänningen i början av juni. Himla bökigt att åka in med klänningen till underklädesbutiken ... Ska man beställa tid tro?

• Fru O

Tror det blir boxertrosa m spets + bh + fina strumpor. Ska åka in till stan och fixa det på måndag

• andlin

Idag damp hindersprövningen ner i brevlådan

• Smurfina

fru o>>
    ska bara ha ett par hudfärgade trosor under klänningen. Väldigt enkla sådana. Ingen bh...då själva klänningen har en korsett

• Bluebride2006

Han har gjort slut, så det blir inget bröllop för mig.

• Linslus

nämen!!! vad hände bluebride?

• Bluebride2006

han kände att vi inte passade ihop längre. jag vet inte hur jag ska ta mig till, känns nästan som han lämnade mig vid altaret.

• Linslus

Nämen FY så tråkigt! Märkligt... Har ni känt varandra länge?

Tror inte det finns någonting jag kan säga men skickar en styrkekram till dig & hoppas att allt blir bättre!!

• Bluebride2006

nja, sen 11 mars förra året. Allt har nog hänt för snabbt. Men jag känner att jag kommer inte komma härifrån, jag har inga pengar för att skaffa egen lägenhet, då jag inte kan få fast jobb

• Fru O

Styrkekramar från mig.

Jag vet inte hur jag ska trösta. Det här var ju verkligen inte planen. Livet är fullt av överaskningar och jag hoppas att det sig till det bästa för dig.

Ta hand om dig, gråt ut, andas och det kommer lösa sig ...

Kramar om.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...