• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • mjukisb

Jag ska ha den vanliga som ingångsmarsh, mendelsons. Det känns perfekt för mig.

Var på bröllop i fredags, där jag var tärna. Det var vackert. Man fick en föraning om vad som väntar en själv. Det närmar sig så snabbt. Nästa vecka ska vi till tyskland och handla sprit till festen. det ska bli kul.

kram

• annalytica

Vi har Canon in D av Pachelbel på piano, violin o cello som ingångsmusik och Mendelsohn ut. Blir bra:) Ska prova klänningen på onsdga för första gången. Spännande! Imorgon får jag menyförslag av restaurangen vi ska vara på.

Hur tänker ni andra dekorera borden? Har en massa pärlor och guldtråd och snäckor o stenar men vet inte riktigt vad jag ska göra med det.

• Smurfina

annalytica>>
    inte helt klar med min bordsdekoration ännu. Väntar på en aha-upplevelse. Har i alla fall köpt i ett gäng likadana vaser som ska få stå på passande ställen på borden. Sen vet jag vilka ljus vi ska ha....gröna och vita

Ett litet tips från mig är att du inte sprider ut snäckorna och stenarna över hela bordet. Kan se lite haffsigt ut (inte alltid dock). Jag tror dock att det blir bäst att samla det i små grupper på borden...kanske runt lite ljus?

Tråden tror jag man kan sprida mer....

Så kul att dekorera. Synd att man bara har en festlokal...

• Ybrud

hörni brudar! Idag är det 39 dagar kvar... Det känns som att jag blir lite svettig trots att jag vet att det mesta är klart. OBS.. det mesta.. inte allt. Vi har en punktlista på kylskåpet där det finns en del att bocka av..

• idolf

Hörru Ybrud, så där får du inte göra! Nu blev jag ju extra stressad.. Det som gick så bra att förtränga hur lite tid det är kvar, med så mycket att lösa

• Ybrud

idolf
    Hörru! Jag ville bara få med ett gäng sympatistressare...

• martinsson2be

Oj då; magknip....

• martinsson2be

TJOHO!!!!

Har precis kommit hem efter att jag köpt mina brudskor!!

Ett problem till ur världen....

• Compassgirl

Mina skor är för små! Iiii jag måste ringa runt och få tag på likadana fast i en större storlek, annars kommer jag få skitont i fötterna :(

Vad har ni kvar? Jag har nog eg bara programmen, dukningsplanering och släpbokning kvar... Sen är det ju dagen D som ska gå bra också!

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...