• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Smurfina

martinsson>> det är väl samma som på första bilden på rad 6...fast hon står lite...öööhh...annorlunda på den bilden *S*

Jättefin frisyr!

• martinsson2be

Gott! Kör du nån speciell färg?

• martinsson2be

Eeeehh..det har jag inte sett hihi...måste kolla...

• martinsson2be

Jo kära hjärtanes!! Du har helt rätt!!

• Smurfina

martinsson>>japp
    har vita (ej kritvita) papper som vi matchar ihop med ett grön/grått papper. Hade samma i inbjudan....men nu gick jag ner i tjocklek...och prisklass *S*

sen har jag någon detalj i rosa...kund einte låta bli

Ja, visst var det samma! Bra med många inspirationsbilder

• Ybrud

Tjohoo! Idag är det fyra veckor och sex dagar kvar! Visst är det tur att jag håller räkningen!?

• Smurfina

japp....och inte stressar upp oss andra

• Ybrud

Inte behöver ni känna er stressade.
    Det kommer att gå superbra för oss alla!

• martinsson2be

Jag brände sönder rygg och mage i helgen; så man får hoppas att huden sitter kvar till den stora dagen ( MYCKET klantigt; jag vet;har skällt på mig själv ).

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...