• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Ybrud

Compassgirl
    Släpbokning?? Nu blev jag nyfiken!

martinsson2be
    Visst är det härligt att bocka av saker på "listan"

borde boka träff med prällen imorrn..

• Compassgirl

INTE till klänningen, haha! Det vore en affärsidé.

Det är för att transportera jättetält, bord, stolar och kylskåp till 1700-talsgården där festen ska hållas.

Inte mer dramatiskt än så :)

• Ybrud

HAHAHA! Snacka om att man kan olika modeller som man kan hyra ut!

Ahaaa... ett vanligt släp alltså. jag tänkte att ni kanske skulle slänga upp folk på ett släp mellan kyrkan och festen. Man vet ju aldrig..

• rosafågel

Satt precis med min m2b och gick igenom vad vi har kvar att göra. Kände att det var dags då varken han eller jag är stressade inför Dagen och då blev vi lite misstänksamma att vi missat något

Så nu; två a4 (29 punkter) rikare av små saker att pricka av så är vi lika lugna som innan

Nu närmar det sig med stormsteg och jag längtar!!!

• kezella

Är det någon som har lite bättre koll än jag på säga vad vi glömt att fixa? Det känns som att vi har koll på det mesta, men ändå är jag stressad i kroppen.
    Vi har fixat vigseln (borgerlig) med musik och allt nere vid en sjö.
    Middagen och festen hålls i en loge intill. Dukningen är klar, cateringen, bartender, inköp av alkohol från utlandet, kläder utom brudgumens skor, festhäfte fixar min bror, vickning fixar svärmor, musik under middag/fest fixad. Vi har både live och dj. Ring gör min svärmor som är smyckeskonstnär, och även halsband, armband och örhängen. hm...nåt mer... ja vi ska sova över på samma ställe som vi ska ha middagen.
    Kanske är nåt jag glömt nu, jag vet inte...
    Vi kommer inte att ha något jättepampigt bröllop, utan gillar det enkla.

• rosafågel

...pirr i magen *iiihhh*...tror jag kommer bli hippad i helgen...har fått hintar om det även fast jag vet att de vil hålla det hemligt...

• martinsson2be

...jag anar också ugglor i mossen...

• idolf

Idag har jag köpt BH. Var sen och provade klännigen med den och skorna, så nu är den nålad.
    Den 14 juli ska jag hämta den! Snacka om att jag längtar

• rosafågel

...jag visste det. Min m2b frågade om vi skulle stanna hemma från landet i helgen och att vi ska träffa några av hans kompisar...bra täckmantel men jag vet...hihi

• mjukisb

Idag har jag varit och köpt min tiara och slöja och så har jag skaffat papper till festprogrammen och så har jag beställt bröllopsbåge.

Längtar så.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...