• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Smurfina

har köpt ett par snygga glas till min m2b i morgongåva...men han får dem under middagen då vi ska ha vår brudskål i dem Vet att han komemr älska dem...och de blir fina i bokhyllan senare....

• Smurfina

Fru O>>

Ååååååååh....ååååhhhhh....ÅÅÅÅÅÅÅH! SANDYBELL! Älskar

• Smurfina

möhippekortet var fint det med *S*

• Fru O

Smurfina;
    Sandybell ... Visst är hon underbar .

Jag har varit på slutprovning i dag. Klänningen sitter perfekt. Nu gäller det att hålla formen - Snart semester - fotbolls vm . Jag och min tärna syndade på café med latte och stor bit kladdkaka efter slutprovningen . Har köpt jättevackra örhängen och nu är jag färdig med hela utstyrseln .

Nervös = jag ... Vi har hela tiden tänkt ha Canon (Parchabel(stavning?)) som ingångsmusik. Men i dag träffade jag en kantorkompis som absolut tycker Birkasången. Åh ... ångest!!!

Vi har bestämt oss för att vår dotter inte ska gå in tillsammans med oss. Hon är för liten och vi kan inte räkna med att hon vill/gör det. Hon kommer sitta längst fram brevid min mamma. Sen får hon gå fram om hon vill. Vi ska förbereda så att hon kan lämna över ringen på en kudde ... Det här går inte att planera med en snart tvååring. Vi tar det lite som det kommer ...

Vad ska ni ha för ingångsmusik? Om ni har skrivit det tidigare så får ni gärna skriva det igen ...

Ha det gött så länge och trevlig midsommarhelg.

• idolf

Vi ska ha Highland Cathedral som ingångsmusik. Fastnade för den på en gång jag hörde den

Vi är också osäkra på hur vi ska göra med vår son. Han kommer vara lite drygt 2,5 år. I söndags var vi till kyrkan och träffade prästen, då höll de på att plocka undan efter gudstjänsten och det slammrade väldigt. Han blev livrädd, det är ju ett enormt eko i en kyrka. Tänk då när orgeln börjar spela... och sen alla männinsor som tittar på honom. Det lutar åt att han får sitta i bänken med mormor, morfar och moster.

• Ybrud

vi har problem med ingång och utgångsmusik..
    Vår violinist kan inte spela längre och de andra som vi frågat kan inte den dagen. Jag vill inte ha orgelmusik. Vi har iaf fått ok att min syster (tärnan) spelar tvärflöjt om vi inte hittar nåt annat. Och hon är jätteduktig.

IN: Det vackraste
    UT: Visa över vindens ängar.. KANSKE.

Idag gjorde jag förövrigt första provningen av min blivande klänning hos sömmerskan. wohoo! Det är så spännande!

• idolf

Jag ska försöka ta mig ner för att prova klänningen med underkläder och skor, för insyning och uppläggning, ganska snart. Måste hitta underkläder först bara, men det ska jag försöka fixa nästa vecka

• Smurfina

fru o>>
    japp...växt upp med henne. Det var en högtid varje gång det kom ut en ny film på hyrvideo
    Nu har jag börjat köpa in alla filmerna igen på dvd. riktig nostalgitripp *S*

Hmmm....Birkasången ja. Hörta tt många väljer den. Länge sedan jag hörde den. Var finsn den på nätet?

Vi ska ha Concerning Hobbits som ingång....utgången inte klar ännu

• idolf

Smurfina
    Vi ska ha Concerning Hobbits som utgångsmusik

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...