Vi gjorde bordsplaceringen igår, blev nog ganska bra men vi får se om det kanske blir någon liten justering. Känns lite svårt att veta hur man ska blanda gamla (typ farmor), "halvgamla" (typ moster) och kompisar. Vi har försökt utgå från vilka som kommer att ha roligt ihop och onekligen har ju gamla mer roligt tillsammans och de unga tillsammans så som det är nu är det ganska uppdelat. Svårt är det i alla fall!
Jag måste börja gå in skorna, har bara gjort det lite grann, men helst vill jag inte ha dem ute och det blir inte så mycket gå runt när man bor i en lägenhet på 54 kvm... Kanske ska ta med dem till jobbet och gå runt här?
Ska fixa material till bordplaceringskort nu i veckan och ge dem till min syster som ska texta på dem, hon skriver jättefint!
Är lite ambivalent vad det gäller fotograf, vi har bokat att fotas i 1,5 - 2 timmar innan vigseln men inte under vigseln. Att lägga till så att vi även fotas under vigseln blir nästan dubbla kostnaden för fotograf mot vad vi har nu. Som vi tänkt nu ska vi ha min mammas man och min syster i varsitt hörn framme i kyrkan när vi går in och sedan ska vi efter tillkännagivandet stå vända mot församlingen under en solosång och då kan ju alla passa på att fota. Vad tror ni, kommer man ångra att man inte har proffsfoton även från vigseln? Hur har ni gjort?