Idolf: jag har också skaffat linser nyligen, i början kunde det klia lite, men inte nu. Fick du instruktioner att ha linserna tre timmar första dan och sedan plussa på en timme varje dag? Viktigt att låta ögonen vila ibland också! Jag har inte linser när jag sitter mycket framför datorn, pga. den torra luften. Hoppas att det ordnar sig hos optikern!
Idag ska jag lämna bordsplaceringskorten till min syster som ska skriva dem. Har också (äntligen) kopierat noterna till vår solosång till kyrkan och ska posta dem till vår musiker. Imorgon ska jag köpa gästbok och ett stort papper att rita upp bordsplaceringen på.
En sak som jag funderar på är hur mycket alkoholfri dryck man behöver. Jag tror att de flesta kommer att dricka så det handlar alltså om hur mycket dryck (typ mineralvatten) man behöver utöver allt vin! Jag tror vi ska köpa backar så man kan ställa småflaskor på borden och sedan i baren, räcker det med fyra backar vatten och en back läsk/lättöl, eller ska man köpa mer? Kanske ska köpa några stora flaskor också för att gardera sig... Vad tror ni? Kanske ska skriva att vi är 43 gäster också!
Nu ska jag försöka slita mig från BT och jobba lite (men jag vet att det inte kommer att gå)!!