Bara 12 dagar kvar nu! Igår var vi på systemet och beställde all alkohol, ska hämta den på fredag och förhoppningsvis köra den direkt till festlokalen. Vi tog i lite i beräkningen eftersom amn ändå får lämna tillbaka oöppnade flaskor inom 3 veckor, men jag räknade precis ut att totalt har vi köpt 102 flaskor vin (inkl. mousserande) till 43 gäster.... Hahaha, men som sagt, hellre lämna tillbaka än att det tar slut!
Ikväll ska vi träffa vår fotograf och reka lite där vi tänkt att ta våra porträttbilder! På vägen hem från jobbet blir det nog ett stopp på Panduro för att komplettera med lite mer dekorpapper och pärlor till mitt hår.
Just nu går jag omkring med bröllopsskorna på jobbet! jag vill ju gå in dem, men inte utomhus, så då får det bli på jobbet eftersom jag inte går runt så mycket i vår 53 kvm stora lägenhet...
Vi är inte riktigt klara med musiken till festen heller, vi har gjort en spellista och verklien ansträngt oss att få en bra blandning, men ska nog lägga ytterligare lite tid på den. Imorgon ska vi skriva ut vigselprogram och festprogram, hoppas verkligen att ingen hoppar av nu i sista stund!
Jag känner mig ganska lugn och vet att det mest är småsaker kvar, men man måste ju få de gjorda någongång! Hur har ni andra det?