Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
Tilly78
Ingen fara :)
Hallå tjejer!
Satt här och tänkte på brudbuketten, det kanske är dags att beställa allt i blomväg snart..eller vad tror ni?
Är jag sent ute?
Jag beställde mina blommor redan i januari/februari..
Va?! Måste man beställa blommor redan nu... Oj! Jag har inte ens börjat fundera på vad jag vill ha. Varför måste man beställa det så långt innan?
Jag tror inte du är sent ute, har hört flera som beställt 2-3 veckor innan. Skulle tro att det beror på vilken typ av blommor du ska ha (dvs om de måste beställas från utlandet osv). Jag tänker gå till floristen någon gång juli för att kolla läget lite.
vilka velputtar vi är... men nu har vi verkligen bestämt oss... vi kortar planeringen med ett år...
idag ska vi boka resa, titta på och eventuellt beställa ringar och försöka kolla upp restauranger...
jag har beställt en lista på borgerliga vigselförrättare från länsstyrelsen så när den kommer ska vi försöka hitta en att boka upp...
vad är det mer vi måste göra nu på en gång om vi flyttat bröllopet till oktober i år istället?
och en uppdaterad lista...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07
chai: ska ni ha vigseln på restaurangen också? Annars måste ni boka lokal för själva vigseln. Kolla på klänning, boka fotograf, boka hår och smink är väl dags också. Kolla in planeringsverktyget på BT det är jättebra!
Ja vet ju hur jag vill att min bukett ska se ut, så de e väl egentligen bara att kontakta floristen..
Men jag kan egentligen inte träffa henne förrän juli..suck..de e inte bra att bo så långt ifrån stället man ska gifta sig..
TissTass: just nu har vi 30 mil Uppsala, där bröllopet ska hållas, så jag vet vad du menar. Men i juli flyttar vi dit och då blir det lite lättare. Tror inte det är något problem alls att beställa i juli när man gifter sig i oktober.