• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • miaan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö
    18 okt - chai
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
    2007
    7 okt - höst brud 07

• Tilly78

miaan:
    Vi bokade vår bröllopsresa i går och ska till Langkawi. 3 nätter på Ritz Carlton, 6 nätter på Casa Del Mar (Langkawi) och sen 3 nätter med "All inclusive" på Tanjung Rhu. LÄNGTAR!

• TissTass

Hej miaan!

Vi gifter oss också 7:e oktober, men åker inte på bröllopsresa förrän i januari. Detta pga att vi ska till Thailand och vädret är ju som sämst där under okt/nov.

Vi åker först till bangkok 3 nätter för att sen ta oss till Kho Chang resterande tiden av de två veckorna vi är på väg :)

• EPJE

Hej alla oktoberbrudar!
    Jag är en fd oktoberbrud! Gifte mig den 8 oktober 2005. Vill bara tala om att ni har valt den perfekta månaden! Vi hade 18 grader, blå himmel och strålande sol! Jag njuter fortfarande av den dagen, den blev alldeles perfekt!
    Lycka till!

• caprea

EPJE, åh! känns bra =) hur är livet som gift? Har du några bilder på nätet från bröllopet?

• nenne78

Hej!
    jag vill också vara med! Sällar mig till den stora skaran den 7 oktober! Wohoo! Har ni skickat era inbjudningar än eller när har ni tänkt göra det?

• nenne78

Hmm... glöm det där sista, jag kom på att ni förmodligen skrivit det redan i tråden så jag skummar igenom den istället.

• caprea

äh , vi svarar så gärna igen annrs =) vi har tänkt att skicka under juni månad.. men vi får väl se när vi blir klara... :) ni då? var gifter ni er ngnstans?

• okt2006

Vi kommer skicka våra inbjudningar i början av juli.

Lägger till nenne78 i listan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö
    18 okt - chai
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
    2007
    7 okt - höst brud 07

• nenne78

Caprea - i Sundborn! Hoppas på vackert väder och brandgula löv... Inbjudningarna tänkte jag skriva ut imorgon och sen ska vi lacka ihop dem och skriva på namnen... vi ska skicka ut dem i början på juni så att allt bli officiellt! Pirrigt värre! Fast man kanske borde vänta lite till, men vem orkar det?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4