• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • okt2006

Tack oktober06! Det är ju bara ett test, men jag tycker det blev fint. Jag har målat med hobbyfärg (sån där liten burk man kan ha till modellflygplan) på baksidan av ett lönnlöv och stämplat på papper.

• Fru Frö

Hej alla brudar , jag ska också gifta mig i oktober, närmare bestämt den 14 oktober!!!
    Vi gifter oss borgligt och vid lokalen där vi ska ha festen. Det bli i Stockholm iallafall, vi bestämdfe nyss detta, hade tänkt åka iväg utomlands och gifta oss i sugusti, men nu så kände vi i helgen att det skulle vara kul med ett bröllop, så nu är vi på G! Och bråttom känns det som vi har när man läst i denna tråd!

• okt2006

Lägger in dig i listan, Fru Frö!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    2007
    7 okt - höst brud 07
    18 okt - chai

• brud0610

Nästa vecka får jag hem min brudklänning, hurraaa..

• okt2006

Vart har du köpt klänningen?

• caprea

har du ngn bild på klänningen? jag har inte hittat min...

• svarta

Jag har köpt min klänning och ska hämta den idag! Det är ju helt otroligt...

• okt2006

Jättefin klänning svarta!

Vilka klänningar har du beställt Tily78?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4