Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
Tack oktober06! Det är ju bara ett test, men jag tycker det blev fint. Jag har målat med hobbyfärg (sån där liten burk man kan ha till modellflygplan) på baksidan av ett lönnlöv och stämplat på papper.
Hej alla brudar , jag ska också gifta mig i oktober, närmare bestämt den 14 oktober!!!
Vi gifter oss borgligt och vid lokalen där vi ska ha festen. Det bli i Stockholm iallafall, vi bestämdfe nyss detta, hade tänkt åka iväg utomlands och gifta oss i sugusti, men nu så kände vi i helgen att det skulle vara kul med ett bröllop, så nu är vi på G! Och bråttom känns det som vi har när man läst i denna tråd!
Lägger in dig i listan, Fru Frö!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07
18 okt - chai
Nästa vecka får jag hem min brudklänning, hurraaa..
Vart har du köpt klänningen?
har du ngn bild på klänningen? jag har inte hittat min...
Jag har köpt min klänning och ska hämta den idag! Det är ju helt otroligt...
En sån här; www.kikstockholm.com/brudn31.htm
Jag beställde min klänning och mina tärnors klänningar på www.ebridalsuperstore.com i dag. Spännande!! Längtar tills jag får hem dem.
Jättefin klänning svarta!
Vilka klänningar har du beställt Tily78?