Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
Min klänning är från Sarah Vistyle, är inte så bra på att lä´nka till bilden. Men om du/ni går in på www.sarah.nu och tittar på kollektionen och under sida 19 så är det den första klänningen där med nr 2405, men vi ska sy den med ett litet lagom släp till så att den faller lite tyngre. Den sitter som handen i handsken på mig, känns så bra.
Vilken klänning har du beställt??
Jag har beställt en Rembo styling www.rembo.de/bestseller/fabia/index.html
Har en annan kjol till. Toppen sitter dessutom mer upp på axlarna och är inte så urringad som på bilden.
När jag hade den på mig kändes den helt rätt. Hade helt plötsligt mycket snyggare kropp tyckte jag. Inte dåligt va
var på bröllop för några år sedan den 10 oktober och alla löven var kvar på träden (i sthlm) och i orangeröttgult - så vackert! Jag tycker helt klart att vi har valt bäst månad (även om det är bedövande vackert utomhus nu med).
bara en litn parentes :o)
Lägger till Montalba i listan!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07
okt2006. såg du mitt inlägg här på tråden i förra veckan? Här är i alla fall länken till våra bilder etc, vill gärna höra vad du tycker om vår dukning/dekorering etc, eftersom vi pratat så mycket om det!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1671356.html
Fjädrarna var väl det mest våriga!
Hej Ängla! Nä, jag hade inte sett den tråden, bra att du tipsade mig här! Vilken jättefin sida ni hade, snygga och moderna färger! Snyggt att ni plockat upp designen i inbjudan och vigselprogram också. Vilken söt bukett du hade! Väntar med spänning på bilderna från middagen också. Va stilig din man (!) var i guldväst och -plastrong, det ska min blivande också ha!
oktober 2006, jag la ett inlägg i din tråd (denna alltså) i förra veckan men vips var det 20 andra inlägg om andra saker så det är inte så konstigt att du aldrig såg det!
Vad kul att du gillade våra grejer, när det kommer från dig måste det verkligen vara bra! Ja det är så stiligt med plastrong!
Har du några fler bilder att visa från era grejer?
Förresten svara gärna i "änglas bröllopstråd" så jag inte riskerar att missa nåt om det fylls på med mycket i den andra tråden!
Ängla: Nä, inte så mycket nya grejer. Har köpt en tiara som jag avgudar, men är rädd att den blir lite för "hög". Kolla här:
groups.msn.com/okt2006/frisyrer.msnw&PhotoID=37
Har tänkt mig en frisyr ungefär som den här, fast utan slöja:
groups.msn.com/okt2006/frisyrer.msnw&PhotoID=25
Och så har jag börjat sy servettringar av det här bandet:
groups.msn.com/okt2006/dukning.msnw&PhotoID=36
okt2006. vilken underbar tiara!! Passar perfekt på en höstbrud!
Och frisyren är ju jättefin, precis sån skulle jag haft om jag haft uppsat hår!
Ska kolla dina överiga bilder så fort jag hinner!