Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
Vi har i alla fall beställt våra inbjudningar... nu börjar det bli på riktigt!
Ännu en oktoberbrud här... 28/10 är det dags! Har dessutom upptäckt att vi kommer få årets längsta bröllopsnatt eftersom vi byter till vintertid den natten (och den alltså är en timme längre än årets övriga nätter)! *fnissar förtjust*
YES!!
Viktualia har en bra poäng, vilket jag inte tänkt på.. kan man få mysa extra länge efter en dag full med spänning!!
Linnea J: jaa visst är det coolt! Ana vad vi fnissade glatt när vi kom på det. Att det blev just 28:e hade andra orsaker än lång bröllopsnatt...men det blev ju en schysst bonus!
Ni som har bilder på era inbjudningar och har öppnat hemsida - kan ni inte posta länkarna så vi får se? Nyfiken"
jag börjar få panik! har inte beställt brudklänningen än, kan inte bestämma mig!!!
Viktualia:
Vi gifter oss också 28/10. Himmel vilken bonus! Hur går det med planeringen för er?
aircondition: tjaa.... vi ligger stenlågt i planeringen. har bokat kyrkan, festlokal och min barndomskompis som präst. alla övriga projekt har åtminstone jag en rätt tydlig bild av hur de ska lösas. men jag är bra på att prata sönder saker och ting i förväg, så jag ligger lite lågt för att inte hela grejen ska bli uttjatad. Vi har dock släppt datumet till de närmaste vännerna och familjen så de har bokat det i almanackan. Planerar att ta krafttag i augusti! själv då?
Har inte fixat ordning bilderna än, men vår hemsideadress är: www.2blir1.se
Det är lite pirrigt, med inbjudningarna menar jag.. Nu är det ju på riktigt, jisses..pirr*
Just de ja, mamma kommer på besök i helgen, ska kolla på klänningar och accessoarer, ska också bli väldigt roligt.
Befarar bara att kort och rund = en levande marängtopp ;)