Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
rotar fram den långa listan och lägger till krille...
nån mer som fattas? lägg till er själva!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ
2007
7 okt - höst brud 07
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Kajza
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ
2007
7 okt - höst brud 07
Tjing alla oktoberbrudar!
Var ett tag sen jag var här nu. Det börjar dra ihop sig minsann, dock fyra månader kvar men iaf!! Längtar! Har kvar 40 inbjudningar bara gjort 20 ännu, suck..det tar tid, men det är det värt för de blir fina!!
På söndag ska vi hämta ringarna hos vår guldsmed!! Ser verkligen fram emot det, kommer bli svårt att vänta så länge bara innan man får använda dem!!
Lycka till alla, antar att jag kommer hänga här mer och mer ju närmre vi kommer!!!
Kramar kramar
tilly78:
Så resonerar vi också.. alla frågar när det blir giftemål och om vi bestämt datum än.. det är svårt att svara svävande.. nån gång nästa sommar.. har faktiskt ändrat mig på den punkten.. skrev tidigare i denna tråd att jag skulle vänta men vem kan hålla sånt här hemligt i evighet?!
Linnea J, gifter ni er denna oktober eller nästa år?
Personligen, om jag bestämt mig för att hålla datumen hemligt skulle jag absolut skicka ut inbjudningarna minst 4 månader innan bröllopet. Oktober blir ju en mer och mer populär månad för bröllop,(sen är det ju alltid typ 30-årsfester för att inte tala om att folk bokar semesterresor långt innan) det vore trist om gästerna blev bjudna på annat och hann tacka ja till nån annan grej än ert bröllop!
Hej Ängla..
Det är 28/10 2006 som vi gifter oss.. håller med om att mer och mer händer i okt.. inbjudningarna kommer nog att gå ut så fort de är klara.. färgen till skrivaren kommer förhoppningsvis imorrn och sedan är det bara att limma in och göra fint!
Linnea J, ja just det jag ser ju dig i listan nu
Men lycka till med att få ut inbjudningarna!
Ängla:
Idag kom färgen på posten..Inbjudningarna blev perfekta! Var lite nervös för att skrivaren skulle tugga upp våra papper.. har valt tunna Mulberrypapper som jag klistrar in i kortet men det gick jättebra, och nu sitter jag här helnöjd med mig själv :)
hej alla!!
vad kommer ni ha för några skor.. har tittat på ett par på din sko.. tror faktiskt att någon visat dem här.. Vad tror ni om denna i slutet av okt?
www.dinsko.se/o.o.i.s/&var1=902&var2=901&var3=909
konstigt med min länk.. provar igen
www.dinsko.se/o.o.i.s/&var1=902&var2=901&var3=909