• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • Linnea J

nähä.. skon är lite inte öppen fram utan en "hel" sko med lite spetsig tå.. men runt hälen drar man en rem som man knäpper på sidan.. blir det för kallt tror ni?

• aircondition

Jag har varken hittat klänning eller skor! Måste verkligen snart ta tag i det! Jag vill ha en sandalett... typ...så jag tänker att det är bra att köpa nu, efterson utbudet borde vara bättre nu. Klänningen bli en tvådelad historia , som jag bara har i fantasin ännu...

• svarta

Aircondition

Jag har bara hittat sandletter som passat min klänning, men jag tänker att det kan bli kallt om tassarna. Hur ska du göra? Byta skor när du är ute? Vi ska ju fotograferas ute (om vädret tillåter) och det kan ju ta en stund...

• Linnea J

Tilly78:
    Smart med låga skor.. de jag tänker på påminner framtill om dina men är som sagt öppen vid hälen.. tänker på om det kan bli kallt om fötterna.. tänker nog ta med mig ett par skor som är sköna.. även om det är lägre än de jag har på dagen.. det är det nog värt.. eller gympaskor som är ungefär lika höga kanske :)

• Linnea J

okt2006
    precis de menar jag! tror du att de blir för kalla?

• Linnea J

Hej alla okt tjejer!!!

i början tyckte jag det kändes konstigt att prata bara brlööop med andra och att min syster som visade mig sidan var helt knäpp!!! nu sitter jag här jämnt men tycker vår tråd går lite segt.. kanske finns det råd vi kan ge varandra eftersom vi har valt samma tema.. jag har inte sagt till mer än föräldrar, tärna, värdpar och bestman vilken datum det är.. jo förresten, en av mina arbetskolleger terrar jag massor just nu för de vet.. (3 st) men ananrs vore det kul att diskutera med er..

vilka färgtema har ni?
    funderade förut på runda bord.. vilket det finns en tråd om, men är osäker hur man blandar våra äldre släktingar med våra vänner..en trevligare tillställning tror jag dock på.. vad tycker ni? har ni några funderingar mer än vad som sagts?

• aircondition

svarta:
    Nej, jag byter inte skor. Jag kör sandaletter hela tiden. Delvis kommer vi att fotas ute också, men jag räknar med att det inte blir regn!

• aircondition

Vi kommer att ha runda bord. Färgtema: vitt och blått i olika nyanser, fast inte havstema alls. Ang. äldre släktingar/familj gör vi så att dom sätter vi vid ett eget bord. Tror dom kommer att få kanonkul tillsammans där. Bordsplacering har vi inte, utan placerar bara personerna vid ett speciellt bord och där får dom sätta sig var dom vill.
    Vi kommer att ha buffe, så blir det trevlig "mingel" när folk hämtar mat. Vin/öl kommer att ställas på borden och fyllas på av serveringspersonal.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4