• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • brud0610

aircondition

Min m2b behöver oxå 5xl inte det lättaste att hitta kläder till honom kan jag säga,men vi har en butik här i trollhättan som heter Nordins och de har enbart herrkläder i alla storlekar stora som små. Vi ska köpa en vanlig svart kostym kostar 2000kr + skjorta o slips.

• TissTass

Nenne78- Haha, de e det enda som inte stämmer på oss också :D
    Förhoppningsvis en 14-årig tjej som många säger har en underbar röst. Hon vill väldigt gärna iaf och jag ska träffa henne v. 29 och lyssna på henne.

Hon sjunger i kyrkokören också och verkar ha bra kontakt med den kantorn som förmodligen ska spela på vårt bröllop, så då kan man förmodligen få hjälp av henne med komp och så. Det får bli piano till, det är så fint med piano i kyrkan :)

Hur har ni tänkt det då? Helst kille eller tjej som sjunger? Gitarr, Piano? E ju också nyfiken :)

• caprea

vilken av elins skivor finns den med på?

• aircondition

brud0610
    Trollhättan... jamen det får bli en sväng förbi på semestern. Hoppas dom inte har semesterstängt bara! Tack!
    M2b vill gärna ha en typ fackcoat, lite smalare byxor och ev. väst. Kutar väl åt att byxorna blir svarta och "kavajen" mörkgrå. Jag gillar ju lite brockad, så där... men jag vet inte vad älsklingen säger om det...

• nenne78

texten till lyckorus alltså

• brud0610

aircondition

Men jag tror inte dom har frockcoat endast kostymer tyvärr.

• nenne78

förlåt TissTass att jag inte svarat på din fråga! Vi ska nog fråga min (blivande..)svågers flickvän, hon har sjungit på andra bröllop och jag vet inte hur det låter. det vore kul om svågern kunde spela gitarr, men då vrålbölar nog garanterat min sambo och hans bror är likadan så att ingen hör vad hon sjunger...
    Missförså mig rätt, det är jättesött att de är lättrörda men han är redan nervös inför bröllopet eftersom han vet hur jobbigt det blir ändå.

• Linnea J

nenne78.. tack för tips..ska kolla om den finns bland sambons skivor.. fast jag är ingen fantast av henne så vi håller nog påKent.. vad ska ni ha för utgång? blir ju nyfiken när du skriver att du inte törs säga..
    vi ska ha en marsch med fint namn men som till vardags känns igen som Eurovision song contest signaturmelodi.. utgång blir nog no matter what på flöjt eller fiol..eller nån som ex all you need is love eller hårgalåten eller aint no mountain high enough.. typ.. ;)

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4