• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • Linnea J

hmm..hur gör jag för att andra ska se?

• okt2006

Linnea J: Tjusiga inbjudningskort! Är det du som har pysslat?

chai: Naj naj, Dalby ligger utanför Uppsala och ingen annanstans

• onsdag i oktober

TissTass: vilket jobb men såååå fint resultat

Har ni brunt och guld som tema eller?

• Linnea J

okt2006: tack så mkt!!
    Det är jag som har pysslat! sambon var med och köpte alla saker men sen har han inte fått komma nära :)

• Linnea J

okt2006
    hoppas på att få se på en bild på dina kort senare.. alltid lika kul att se hur andra gjort!

har ni andra börjat med festprogram eller vigselprogram än? har gjort ett vigselprogram men vet inte om det ska vara den ordningen eller så... ska ni ha många sånger under middagen eller hur gör ni? jag kan bara knäppa låtar från universitetstiden som jag inte vill höra släkten sjunga direkt.. vad väljer man?

• caprea

vårt värdpar gör vårt festprogram så vi behöver knappt bry oss =) har bara önskemål om inga allsånger... annrs gör de vad de vill..
    på andra bröllop jag varit på har de vart intervjuer med svärföräldrar bla..

• Elemmire

Linnea J

Vad har du använt för att fästa det "fina" pappret på korten? Ska göra liknande men vet inte om man ska använda lim, och i så fall ilket lim.

• okt2006

Linnea J: Ja, snart ska jag lägga ut bilder. Jag är jättenöjd i alla fall.

Vi har inte börjat med vigselprogrammen ännu, men vet hur själva framsidan ska se ut.

Om ni vill ha allsånger med bröllopstema under middagen så finns det en del på vigselringen.com om du tittar under Musik.

• Linnea J

Elemmire:
    Jag köpte ett mindre limstift och limmade på mitten och på sidorna. eftersom det var lite mindre blev det inte så stora "limpluttar" på baksidan.. men det var vanligt limstift köpt på hobbyaffär..

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4