• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • svarta

Haapala

Å, den provade jag. Kjolen, alltså. Den är väldigt fin, men jag var för kort för att den skulle göra sig. Blev en vid fodralklänning istället. Gillar verkligen KiK. Enkel design, vackra tyger. Helt i min smak!

• aircondition

Haapala:
    Du har ingen bild på din klänning? Låter precis som något jag skulle vilja ha.

• viktualia

kan inte låta bli att skriva av mig lite.... har hittat en SUPERsnygg klänning, en Nixa 315 för den som har koll på något äldre modeller. Kände mig verkligen superfin i den och dessutom kostar den bara 2000 - ibland är det bra att bo i småhålor!!! *hoppar och studsar*

• onsdag i oktober

TissTass: Jättesnygga inbjudningskort! Hur har du gjort hjärtat?

• okt2006

Hallå allihop! Igår skrev vi ut alla inbjudningar och info-blad hos svärföräldrarna, det blev jättebra. Nu ska jag sätta mig och klippa och klistra lite, tar kort och lägger ut när de blivit klara.

Haapala: vi gifter oss också i Uppsala, närmare bestämt i Dalby. Vi funderade också på Vaksala men hittade ingen bra festlokal. Vart ska ni ha festen (om ni ska ha någon)?

• chai

det är förvirrande att Dalby finns i Uppsalatrakten också... och letar man efter Botan så finns visst det också i Uppsala...

*sätter ned foten* Dalby ligger utanför Lund, så det så... och Botan ligger i Lund! japp så är det...

• TissTass

onsdag i oktober: Tack så mkt!

Hjärtat har jag först stämplat med en stämpel i form av ett prickigt hjärta. Sen har jag suttit med nån sorts flytande färg och pluppat ut en droppe på varje prick, så det ser ut som ett pärlband :)

Väldigt jobbigt i längden kan jag säga, speciellt som jag ska ha de på vigselprogram, festprogram och tackkorten också :S

Men men, vill jag ha det fint får jag väl lida pin :D

• TissTass

Linnea J: Länken verkar inte vara tillgänglig för andra än dig själv då man kommer till din inloggning..

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4