• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • Linnea J

Haapala- förstår att det känns pirrigt.. vi är lite yngre än er 26 och 29 men jag tror som du.. det är lika pirrigt för oss alla!! lycka till med planeringen..
    håller med om att det är kul att så många ska gifta sig i okt..trodde vi skulle bli ensamma eller nåt sånt för när jag har bokat upp folk ser de lite konstigt på mig.. kanske för att jag är ute i god tid, vad vet jag

• Linnea J

Skickade ut inbjudningarna så att de kom fram igår.. och..hihihi..min mamma var snäll nog att ringa och tacka JA! hahaha.. hon var såå besviken nämligen när jag sa att jag inte tänkte skicka inbjudan till dem eftersom det är så, för oss, självklart att de kommer.. nu blev hon jätteglad över inbjudan i brevlådan och var nu snäll och sa att hon kommer.. fick fråga om pappa fick följa med ;) en kul sak tykcte iaf.. sen har sambons syster hört av sig och ett kompispar ringde också direkt..kul att några hör av sig.. hur går det för er annars??
    väntar på semestern nu för då ska jag ner och prova min klänning.. tar nog hem då också!! JAAA

• Haapala

Hej Linnea J och alla andra.
    I Stockholm finns det många bra affärer att köpa klänning i. I Uppsala var det värre. Jag är säker på att du kommer att hitta den "rätta" klänningen. Min mamma och jag var till Stockholm och jag hittade min på KIK. Den var definitivt jag. Så den är jag otroligt nöjd med. Och igår så bokade jag in en trubadur som är jätte duktig och ska spela gitarr och sjunga i kyrkan. Jag ger dig min morgon och förmodligen Utan dina andetag med Kent. Kommer att ta ett par veckors semester från planeringen nu men kommer att knyta ihop allt i slutet av augusti.
    Har allt bokat redan så jag ska bara ta kontakter för att stämma av allt. Känns otroligt skönt. Förresten har inte köpt skor till mig och barnen med jag ska till Stockholm i augusti så jag tar det då.

• brud0610

Idag är det 3månader kvar för oss som gifter oss den 7oktober och idag ska inbjudningarna skickas iväg.. *nervös*

• caprea

wooohooo!!! men samtidigt shit! 3 månader! waaa kommer gå sååå fort =/ =)

• Linnea J

jag tar också semester från allt.. ska kolla på ringen jag har sett med min sambo och se vad han tycker förstås.. sen är det bara att se om någon ringer och vill tacka ja..men det kanske dom inte gör än.. precis som haapala har jag det mesta klart.. ska prata med hon som sminkar och se om hon kan göra min tärna också.. vi får se om det går..

• svarta

Haapala

Jag har oxå köpt min klänning KiK. Vilken valde du?

• Haapala

Hej Svarta,
    Jag ska ha kjolen som finns på bild här på sidan. Alltså sjöjungfrukjol med slits och tyll samt en korsettliknande topp med snörning i ryggen och smala axelband. Den passar mig som vill vara en blandning av elegant och tuff. Håret har jag däremot ingen aning om hur jag ska ha. Har dock bokat in frisör och smink och ska träffa henne i mitten av september. Jag är jättenöjd med min klänning och känner verkligen att den är helt rätt. Dessutom var det ett bra pris med 5600:- för båda delarna.

• Haapala

Hej Hopp,

Det är tydligen olika kjolar dom visar. Det ska vara som sagt sjöjungfru kjolen med slits och tyll under.

• caprea

kan ni inte länka era inbjudningar?! idétorka...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4