• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • svarta

Men nu är det banne mig inte långt kvar...

• Linnea J

okt2006
    vilka fina saker du har! Jag gillade inbjudningarna du gjort som test.. den beiga var väldigt fin! att du orkar sitta och göra servettringar, det blir jag impad av.. vi gillar samma sorts frisyrer med ser jag :) kul! har du bestämt hur inbjudningarna ser? som de du testade eller andra kanske?

• aircondition

Men himmel, okt2006, vad du har hunnit! Jag har köpt ljusstakar till borden, bokat lokal, liveband och vigselförättare. Ska ta tag i det här nu!

Okt2006; jättefina servettringar. Tittade lite på övriga bilder också, men hittade ingen klänning. Har du någon bild? Är så nyfiken...

• okt2006

Linnea J: ja, det blev den versionen med det beiga kortet och lövet tryckt på vitt. Sen är det några till detaljer som tillkommit på de färdiga korten. Texten inuti är tryckt i brunt.

aircondition: Tack! Nä, ingen bild på klänningen ännu, det srtular lite med Cinderella (Kina) osm jag ska beställa från. Det kommer bli en klänning utan släp, v-ringad med ca 5 cm breda band över axlarna. Längst ned på kjolen är det guldbroderier och likaså på livet och över axlarna. När jag fått den så lovar jag att lägga ut bilder så ni får se!

• Linnea J

okt2006: Låter skitsnyggt med texten i brunt, ni har verkligen valt hösttema! var inne på att ha brunt med rosa men det blev grått med rosa.. tror inte min syster skulle passa i brunt.. kanske men det är en svårare färg på klänning..vet inte om du har skrivit tidigare, men är det grönt, guld och brunt ni har som tema eller några andra färger kanske? ser ut som de färgerna i servettringarna och så menar jag :)

• okt2006

vi har cremevitt, guld och brons som tema. Att servettringarna är lite gröna är inget att göra åt...

Min syster skulle passa jättebra i brunt eller olivgrönt, men hon gillar inte alls såna färger. Vi möttes halvvägs - vinrött. Det ingår inte i vårt tema, men det är bättre än typ rosa, som är hennes favoritfärg...

• Linnea J

Det var fina färger tycker jag! det kan vara några saker som går åt andra färger också.. om inte min syster hittat en grå hade hon fått valt nån annan klänning, utom rött eller blått.. hon provade en rosa, ganska mörk och den var fin men den som var i grått var mmkt bättre så hon valde den..

• svarta

Är det bara vi som inte har nåt färgtema? Vi tänkte oss lila först, men det har vi omöjligt kunnat hålla...

• chai

svarta

vi har inte valt nått färgtema, men det har råkat bli så att vi får mörkrött och vitt i rätt stor utsträckning så vi har i efterhand sagt att det är vårt färgtema...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4