Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hejsan!
nu sitter jag tom på jobbet och kollar in denna sida! börjar känna mig lite pinsam
Hur går det för er? ska skicka ut inbjudningarna nästa vecka tror jag.. eller veckan efter om jag orkar vänta så länge..hihihi.. vet någon hur lång tid det tar att skicka post till Spanien?? hon som sålde frimärken på ICA hade ingen aning...
Idag kom min klänning och nästa vecka ska vi skicka i väg inbjudningarna.. :)
Min bästa vän bor i Spanien och jag skickar ofta brev till henne. Det tar bara 1-2 dagar att komma fram. När jag köper frimärke får jag även ett blått klistermärke där det står prioriterat (eller något liknande)på. Ingår liksom i priset.
onsdag i oktober..
tack så mkt!
har en kusin där och det skulle vara kul om han fick inbjudan samma dag som resten av hans familj.. kan tänka mig att min moster ringer honom och det vore kul för honom att han kunde säga att han fått en egen inbjudan.. kan posta hans på måndagen och resten på tisdagen.. då kommer det en inbjudan en "vanlig" onsdag
hur går det för er tjejer?!!
tänkte skicka ut inbjudningarna nästa vecka men har det otroligt tråkiga klippandet framför mig! ska klippa så att det blir lite "hackiga" kanter på det tunna pappret som själva inbjudan står på.. det ska klistras in i kortet och jag är en klippare som ALLTID lyckas klippa snett! Nu går jag och drar på detta så länge jag kan.. hihihi.. det måste ju göras..
Jippi! Störtnöjd Viktualia kan meddela att jag dels hittat schyssta skor till bröllopet... 20 minuters shoppning i den 30 tusen pers-hålan som jag tyvärr bor i och fyndet var mitt! Ett par snygga, men inte för öppna, högklackade skor i offwhite!
Dessutom lyckades jag "väcka" min m2b igår kväll. Över en drink på balkongen löste vi nästan hela bröllopsplaneringen och var överens om det mesta. Nu är han på G också! Himla käckt!!
*svävar av lycka* fniss fniss...
Visst är det underbart när saker löser sig! Jag har oxå hittat mina skor. Efter mycket letande hittar jag dom perfekta på postorder (!) och dom sitter som en smäck.
va gött att det går bra för er tjejer!!! själv håller vi på med inbjudningarna... lite speciella så de tar ett tag... men hoppas vara klar i slutet av veckan...
annrs går det nog framåt.. tror jag.. =)
Härligt att du hittat skorna viktualia!
köpte mina idag med.. blev inte de som jag tänkt mig först för dessa satt bättre!!! shoppade småsaker på IKEA för att se vad som passar som dekoration.. det är spännande..
kul att sambon har vaknat!!! min halvslumrar fortfarande men det konmer nog hoppas jag iaf :)
har verkligen fått ett ryck...
-nu är gästlistan färdig (mycket mindre ångest än vad jag trodde... det gick ganska lätt att bestämma vilka som ska bjudas.. att det sedan är ca 60 pers från min sida och 30 från hans går inte att göra så mycket åt)
- vi har hittat leverantör av inbjudningskort (japp, vi ska köpa tryckta.. är totalt "opyssliga" båda två så det är liksom ingen idé att ens testa) och det är väl läge att beställa ganska snart
- vi har en plan för vad som bör kollas ganska snart i form av praktiska detaljer
- däremot är bröllopsresa en klurig fråga..vill iväg till solen en vecka så snart som möjligt efter bröllopet. det finns inte jättemycket att välja på om man inte vill flyga i evigheter eller åka till Kanarieöarna el dylikt... klurigt!! Nån som hittat nån schysst lösning?!?!?