• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • ak76

Vi åker en vecka till Kreta den 20 oktober, en mysresa med vårt barn, där vi ska ha det lungt och skönt...även om det skulle vara dåligt väder, så är man ju där tillsammans...det är allt som räknas... :)

• miaan

Jaha nu har man skickat iväg inbjudningarna för en vecka sedan, två kompisar har hört av sig... man blir lite orolig att inte alla fått inbjudan. Hur ska man veta det egentligen? Bara att lita på brevbäraren antar jag..

• caprea

ohhh vi måste verkligen få ut vår inbjudan snart och den är inte klar än! oups...

• Tilly78

Vår inbjudan blir klar i dag och vi ska förhoppningsvis få i väg dem med post i morgon.

• LWI

Vi tänkte åka till Rom en weekend efter vårt bröllop i oktober. Hoppas det blir bra...
    Sitter just nu och försöker hitta adresser till alla och formulera inbjudan. Måste söka efter lite snygga typsnitt innan bara. Ligger nog lite efter... Har dock stämplat och embossat framsidan så att den är klar.
    Siktar på att få ut inbjudan senast första veckan i juli. PUH!

• krille.

Vi ska gifta oss 14oktober kl 15:00 i Vidsel kyrkan.

• Linnea J

Hej alla oktoberbrudar!!

Ni som redan har skickat ut era inbjudningar, när i okt gifter ni er och hur lång osa tid har ni? jag har diskuterat med min kära mor som inte tyckte samma som min syster om när man ska skicka ut inbjudningarna. Min mamma tycker innan semestertider ungefär i v 27.28 och min syster tyckte ca v 33-34.. jag tycker det låter bra med båda.. skickar man tidigt så behöver man inte dölja vad man gör på stan eller råkar försäga sig heller.. väntar man lite så känns det inte som att inbjudningarna kommer så himla tidigt.. hur resonerade ni?

• Bröllopstokiig

Tjohooo!! Vi har i dag skickat i väg ett par av våra inbjudningar. Till de som inte vet om att vi ska gifta oss än. Vi har lyckats hålla de hemligt för de flesta. De andra ska vi försöka få i väg nu i veckan.
    Linnea J: Vi resonerade som så att i och med att vi hållt bröllopet lite hemligt så är det skönt att få ut inbjudningarna nu eftersom alla frågar hela tiden + att vi inte vill att någon ska plannera en semesterresa eller nåt. Vi har satt OSA den 15/8.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4