• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • Linnea J

det låter som en bra idé men vi har problem med att hitta runda bord.. går det att hyra billigt? kan nog bli ganska dyrt annars.. vi kommer också att ha buffe så mingel blir det ändå.. min mamma tycker att vi ska sätta alla äldre släktingar ihop och då kanske det är bäst med långbord.. de är såå många! är i valet och kvalet..
    vi har mörkgrått och rosa som tema.. tärnan har en grå klänning så det blir rosa blommor och så.. kanske i olika nyanser..

• Linnea J

aircondition: såg precis att vi gifter oss på samma dag! var i landet gifter ni er?

• viktualia

en till som vaknat på skofronten!! tackar för tipsen här! ska prova klänning om några veckor så det gäller att ha med sig underkläder och skor då... grubblar också över det där med kylan fast jag tänkte inte vara ute så mycket den dagen och kanske kan man byta lite mellan "ute" och "inne"skor.....

• caprea

jag funderar över en grej... jag har beställt min klänning men den är ju inte klar på ett tag... ska jag vänta med smycken, underkläder och skor då? Vet ju inte om dte passar?? Hur gör man/ni?

• chai

caprea
    vänta definitivt med underkläder... måste kunna prova dem med klänningen så att de funkar ihop... trist om bh sticker ut nånstans så den syns...

olika smycken kan ju passa olika bra till olika klänningar, men det kan man nog börja kika på ändå... för man vet ju ungefär hur ringningen ser ut när man beställt klänningen...

• chai

skorna behöver du när du ska prova/lägga upp klänningen sen, så dem kan du definitivt försöka hitta medan du väntar...

• Zemiramis

LinneaJ:

Vi kommer ha färgtemat grått och gammalrosa. Brudbuketten kommer vara med gammalrosa rosor och nåt mer som jag inte bestäm ännu . Min klänning kommer vara blygrå och mannen kommer vara klädd i svart med grå skjorta och cremefärgad kravatt med silverbrosch.

• Zemiramis

Förresten, var hittar man bra bekväma trosor som inte åker in i baken??? De får gärna vara lite fina också . Jag vill INTE ha string.

• Linnea J

Zemiramis:
    Kul att vi har samma färgtema!
    eftersom min syster valt grå tärnklänning kan vi variera de rosa tonerna.. satt idag och kollade på buketter.. det är så svårt! kul med annan färg på klänningen.. det som är svårt tycker jag med rosa är att det inte får bli för gulligt.. kan det så vara smart att blanda rosa eller? hmm.. mer att tänka på :)

• Linnea J

ang trosor.. jag tänker gå in på Lindex.. hitta de skönaste bomullstrosorna och sedan köpa ett par lite sexigare/snygga till kvällen att byta om till.. man vill nog duscha iaf efter att man dansat hela kvällen! eller jacuzzibad om man har tur!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4