Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
Zemiramis: vad ska ni ha för bakelser? vad kostar de?
okt2006: vi har hittat priser på mellan 25-30:-/bakelse. Och bakelserna ser jättefina ut :)
Har ni provsmakat? vad är det i dem? 25-30 kr låter som ett bra pris! Vi vill också gärna ha bakelser, det är därför jag är så frågvis...
Nej, vi har inte provsmakat ännu, ska kontakta dem när vi kommer hem från semestern. Du kan få länken till dem om du vill kika . www.gourmandise.se/
Mmm.. de såg jättemumsiga ut!!
Zemiramis
Vad mumsiga bakelserna ser ut! funderar på såna men att de ska se mer ut som minitårtor... vet inte, vi har inte pratat om det så mkt än..
hej tjejer!
får ni in några svar på era inbjudningar? nästan alla våra kompisar har svarat och alla kommer! det ska bli kul.. tycker nästan att de är viktigare än släktingarna.. vissa av släktingarna är lite tråkiga men man kan inte gilla alla..
hittade en caketopper igår som jag har sett här på BT innan.. en i porslin som har lite modern stuk i sig.. nu finns den på calligraphen , innan har jag ara sett den på en sida som bara skickar inom usa.. jag är så nöjd!
Vi har inte fått så många svar. Av 70 pers är det 20 som tackat ja. Inga nejtack än så länge. Det var iofs bara 1,5 vecka sedan vi skickade ut inbjudningarna och de har till 21 augusti på sig att svara så jag har inte blivit orolig ännu! Fast man vill ju egentligen att alla ska ringa och tacka för inbjudan och vara lika entusiastisk som man själv är!
Jodå, våra vänner har varit bra på att höra av sig. 36 av 32 har tackat ja, 2 har tackat nej. Dom vi väntar på svar från är mest släktingar...
visst är det kul att få in lite svar?! jag håller med om att man vill att alla ska kasta sig på telefonen.. men jag vet att iaf tre av mina fastrar kommer + en farbror för de har redan börjat fundera på vad de ska sätta på sig.. men jag väntar med spänning på samtalen.. vi har fått ett skriftligt svar, så som det egentligen ska vara, och det är oxå kul!