Oktober 2006 - tråd 4
Hoppas ni hittar hit allihop!
Hoppas ni hittar hit allihop!
okt2006
ska bli kul att få se hur dina kort ser ut!
ska lägga in adressen under favoriter så kan jag kolla senare.. vet på ett ungefär hur framsida ska se ut. vi har köpt en stämpel med två hjärtan som sitter ihop så den blir någonstans på framsidan. vill helst ha smala stående A4 program.. om det går...
Nu börjar osningarna trilla in. Hälften har svarat än så länge och halva tiden är kvar. Spännande!
svarta..
håller med om att det är spännande!
vi skickade ut så de kom fram i tors.. flera av våra vänner har redan tackat ja.. av släkten inte ett pip förutom av min ena moster! men det kommer väl..semestertider som det är..
Oj, har ni skickat inbjudningarna redan!? Jag hade tänkt göra det i början på augusti. Blir ju ungefär 6 veckor innan...
aircondition
Min sambo tyckte att vi skulle ha gjort det ännu tidigare Men vi har en del vänner som är utomlands och kan behöva lite tid på sig att ordna hemresa om de ska komma och vi ville gärna att alla skulle få inbjudan samtidigt
Inbjudningarna kom fram idag och vi har redan fått svar från fyra håll! Är jätteglad för det, trodde ingen skulle höra av sig så snart!
Eftersom vi har hållit tyst blev det svårt att ljuga nu när mkt börjar hamna på plats.. när bokningar och sånt blir klart är det lätt att det kommer ut eller att man försäger sig.. tänkte också vänta tills efter semestern först men ville få ut dem nu när de var klara!!
aircondition - vi kommer skicka dem två månader i förväg... men alla viktiga personer vet redan om datumet.
åååhhh vad jag längtar till oktober....längtar så jag nästan blir galen :D:D :D :D :D :D :D :D
Jag längtar också