• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • Fru Cinderella

Tilly78

Funderar också på att beställa därifrån, hur mycket går frakten på?

• okt2006

Tilly78: Åh vilken jätteläcker brudklänning! Gillade verkligen det där "ryschet" längst ned! Tänklänningen såg jättefin ut också, men tur att ni valde en annan färg... Olivgrönt är SÅ snyggt! Vad kostar klänningarna?

• Fru Cinderella

Tilly78

Det är precis den klänningen jag ska beställa, vad kul :)

• Tilly78

_Cinderella_: De tar 90 USD för att skicka till Sverige. Men jag skickar min klänning till en kompis i USA som sen skickar den till mig.

• Fru Cinderella

Tilly78

Jo jag vet det, men med frakt o tull blir det ändå billigare än att köpa den här i sverige.

• Tilly78

Okt2006:
    Min brudklänning kostar 256 USD (5000 SEK om man ska köpa den här i Sverige) och tärnklänningarna kostar 80 USD/st(1800 SEK/st om man ska köpa dem i Sverige). Sen kan det i och för sig komma till tull och moms om man har otur och paketet fastnar i tullen.

• Tilly78

_Cinderella_: Nä, det blir inte billigare att köpa den i Sverige. Klänningen kostar 256 USD = 1900 SEK + tull/moms 800 + frakt 675 = 3375 SEK.
    Så även om paketet fastnar i tullen så blir det ändå minst 1600kr billigare.

• Tilly78

_Cinderella_: Sorry ignorera mitt sista inlägg. Läste inte hela din mening. Tyckte att du skrev att det blev billigare att köpa den i Sverige.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4