• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • okt2006

Jag gillar texten till "Den blomstertid", sen är så romantisk!

caprea: det låter läckert med kör!

• caprea

ja jag hoppas verkligen att det går att genomföra... på ena läktaren ikyrkan såg jag en lapp där det stod att den endast är tillåten för 2 pers!!! menn den andra läktaren är nog tillåten för 50 har jag för mig...

• Fru Kroon

Är det någon av er som tänker på vilken bikini ni ska ha i sommar för att det inte ska bli konstigt med klänningen i sommar? Jag brukar ha väldigt lätt för att bli brun och ränderna brukar kunna sitta kvar även mitt i vintern. Jag ska åka till Mallis om 2 veckor och behöver köpa en bikini, aldrig kul men nu är det panik :) har inte bestämmt mig för klänning ännu, troligtvis blir det en halterneck som jag har provat. Köpte en halterneck bikini igår, men det vara ganska breda band på den, tänkt om jag inte ska ha halterneck sen då, får nog sola naken tror jag. Kanske bäst med en "vanlig" bh ändå med smala band. Aaaa blir tokig på mig själv snart!!

• Fru Kroon

Brudklänningen i höst ska det stå!

• okt2006

IOR1: jag har definitivt inte det problemet (att bli väldigt brun alltså), men kanske kan du ha en axelbandslös överdel? Eller tänka på att alltid dra ner axelbanden/halterneckbandet när du ligger på stranden.

• chai

skulle du få bikinimärken som du inte tycker passar in kan man väl sminka över med "fuskbränna" antingen spraytan på salong eller vanlig brun-utan-sol på bara just bikinilinjerna... (och naturligtvis inte just på den stora dagen utan snarare veckan innan, så att man inte får fläckar på klänningen)

• brud0610

När ska ni skicka ut era inbjudningar om ni inte redan har gjort det??

• Zemiramis

Oj, vi har inte ens börjat fundera på hur inbjudningarna ska se ut, än mindre funderat på när de ska skickas... Men jag antar att runt aug ska de väl ut

• caprea

vi ska skicka ut dem i juni, innan semester... fast vi sprider lite "save the date" till våra vänner så de vet att de är upptagna med vårt bröllop den dagen =)

• brud 06 okt fd.Blir fru 07

inbjudnings korten är klara men inte texten i dem. För jag ska fixa med kyrkan på tis har inte hunnit det innan =( men jag tror det fixar sig så som vi vill ha det iaf

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4