• okt2006

Oktober 2006 - tråd 4

Hoppas ni hittar hit allihop!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4
  • brud0610

Vi ska ha ett O.S.A 26augusti alltså 6veckor före bröllopet när sjutton ska man skicka ut dom då?

• brud 06 okt fd.Blir fru 07

jag funderar på om jag ska be en vän som vet om alla planer ingen släkt gör det. Om hon kan lägga dem på lådan när vi är på semster i början av juli ev tidigare

• okt2006

Vi kommer skicka våra i början av juli.

• brud 06 okt fd.Blir fru 07

=) nu är kyrkan bokad

• okt2006

Jag vill bara skriva att jag är så himla glad att vi har bokat band till festen! Den killen som vi tänkt fråga fik en hjärtinfarkt för några månader sedan, bara 30 år gammal. Han fick restriktioner att inte stressa och inte spela så mycket. Men nu när vi pratade med honom så mår han mycket bättre och han ville gärna spela med sina kompisar på festen! 3 killar för 5000 kr och de fixar allt runtomkring (teknisk utrustning). Dessutom vet vi att det blir skitbra! Tjohoo!!

• brud0610

Då va det 5månader kvar för dom som ska gifta sig den 7oktober jösses vad nervös man börjar bli. Men allt börjar komma på sin plats nu.

• svarta

Oj, oj... bara fem månader kvar och jag måste hitta en klänning. Jag vill ha en enkel, stilren klänning och det finns i alla fall inte i Karlstad. Har ni några tips på var man kan leta? Ska till Stockholm nästa vecka...

• brud0610

Kolla på nätet finns många olika sidor med brudklänningar. Blocket,tradera mfl..

• svarta

Jag kollar och kollar och kollar, men har insett att man måste prova. vad man tror att man passar i kan visa sig stämma illa överens med verkligheten Ska beställa en tid för brudprovning på KiK, tror jag. Inser att budgeten för klänningen kommer att spricka. Men å andra sidan har hela budgeten spruckit så många gånger nu, så varför inte...

• okt2006

Hallå på er brudar, det har varit lugnt härinne ett tag nu! Jag har börjat få lite ångest för bröllopsbudgeten, får en otäck känsla att det kommer dyka upp utgifter som vi inte räknat med men som man bara måste betala. Vi ska flytta i sommar, åka på semester och varken jag eller sambon har jobb till hösten.. Kanske inte världens bästa tidpunkt att gifta sig på, men vi vill så gärna!

Ville bara ventilera mig lite..

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 4