26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Oh, har den inte i huvudet- kommer bara ihåg att det var väldigt gott
Menyn var ganska lätt mat iaf, typ sparris till förrätt, kalv till huvudrätt och glass med sommarbär till efterrätt tror jag det var
hihi, nej, det är inte lätt att komma ihåg allting kring bröllopet, känner helt och hållet igen mig!
Jag börjar få lite pirr i magen nu igen
Känns härligt!
Soldansar in som vanligt varje lördag
För alla nya 26:e augustibrudar: Vi soldansar varje lördag för solguden för att få fint väder den 26:e. (lite på skoj förstås)Men vi vill ju alla ha FINT VÄDER!!!! Lycka till med alla kvarstående planering!
Godmorgon tjejer. Hoppas att helgen varit riktigt bra. Här har vi haft en underbar helg, massa solbadning Lite pysslande inför bröllopet.Men mest bara njutit.
god morgon, god morgon!
HanOchJag,
det låter som en härlig helg! har också haft en lugn och skön helg med undantag att jag och min syster skumpade runt till Robbie Williams koncert igår! Underbart!
ska in nu och köpa mina bröllopsskor! sedan är det bara att sakta men säkert börja gå in dem...det blir relativt höga klackar för min del eftersom jag bara är 1,60 lång medan min m2b är 1,87...
ha en härlig dag, tjejer!
JAG HAR BLIVIT HIPPAAAAD!!!!!!
helt underbart och fantastiskt!!
mina vänner är de bästa i hela världen!
det började med att jag var på toa och skulle öppna fönstret, där utanför står alla tjejerna, (enl. dem) uppger jag ett ångestfyllt NEEEJ smäller igen fönstret och springer in i vardagsrummet och börjar storgrina... vet inte riktigt vad som hände men jag blev helt chockad...
så snabbt fick jag en ootroligt vacker tiara med rosa fluff och glitter och ett trollspö!! ena handen om ett glas skumpa och andra runt ett kuvert med uppdrag, fixa frukost till dina vänner (de hade med sig en massa) fick knappt imig ngt alls...
under frukosten fick jag ett paket med ngt som påminnde om en händelse eller lkn. med mig. jag skulle gissa vem det var ifårn och berätta varför...jag prickade in alla
en var bla en häxa (spritblandning) för jag och en kompis drack alltid det när vi var yngre iiiisch äckligt!! men jag behövde bara smaka! som tur var!!
sen skulle jag packa en väska med kläder, baddräkt, gummistövlar, ridhjälm (har ingen men en av tjejerna hade påpassligt med sig en ...) träningskläder festkläder pyjamas och neccesär.
sen blev det lite stress för de tog ju gunnar samma dag och jag blev omnbedd att packa hans väska också, och jag vasr tvungen att tvätta håret... men jag hann....
sen iväg, en flarra skumpa och ett nytt uppdragskuvert, som skulle pågå under dagen, jag skulla fotografera en hel lista med gerjer, tex ett manligt skrev, en ölmage, en tatuering, en man i 65-årsåldern, två duvor, en buss el. likn. etc
vi landade till slut på linnégatan och canvas, en affär med pärlor och allt möjligt och vi skulle göra smycken! hur kul som helst. jag älskar allt sånt!! jag gjorde ett fint halsband med vita pärlor och så valde alla ut pärlor tillett armband till mig. de gjorde grejer till sig själva också!
sen blev det picknick lunch och jag blev tillsagd att ta med mig gummistövlar och ridhjälm... är ju lite skraj för hästar men tänkte att det är bara att gilla läget... men det var bara ett skrämselskott som tur var! jag fick under lunchen svara på frågor som de hade ställt till gunnar, jag skulle gissa hans svar. jag fick 11 rätt avv 22 möjliga
sen åkte vi iväg igen och denna gången stannade vi utanför ett klättringscenter, jag är inte den mest atletiska av människor, men då var jag rätt lullig så jag var så avslappnad och tänkte igen det är bara att göra, även denna gången var det ett skrämselskott, jag skulle in i dörren brevid och spela in en skiva!!! så himla roligt!!! men ajajajaj vad det lät!!!
jag fick sjunga 9-5 och final countdown... hur kul som helst!!
efterdet så åkte vi hem till av tjejerna och det blev 3-rätter en maaassa vino tinto och fniss hela natten!
uppdragen fortsatte att komma, jag skulle bla modellera av min favoritkroppsdel hos gunnar (rumpan!!)och de andra skulle börja berätta om pinsamma saker jag har gjort och jag skulle avsluta berättelsen...
så himla kul!!!!
de är helt underbara!!! jag känner mig så ödmjuk inför hur fantastiska vänner jag har!!! de har verkligen tänkt efter om hur jag är och vad jag gillar!!
Underbart underbart underbart. Gud sicke härlig dag det låter som. Måste vara lite skönt att ha det "överstökat"
Nu är det bara vi andra osm ska sitta och vara nervösa
Åh vilken fantastisk dag Bridecilla!!!! och som hanochjag säger, gott och ha det överstökat. Du var ju lite skraj innan... Men att börja tjuta, var inte det lite att ta i? ;) Hoppas att dagen är väldokumenterad, och kanske får man någon gång höra nyinspelningen av 9-5? Kanske kan man få ett signerat ex?
Massa kramar!
bridecilla,
kan det möjligen vara så att den där inspelningen plötsligt och lägligt dyker upp på den stora dagen, tro... hihi, det låter som ni hade en kanondag! jag hoppas att vi andra får lika kul och har lika stor tur med våra vänner!!!
vad hände med din m2b???
Kluven.
Brukar inte tycka om överraskningar. Vet inte helt säkert om jag kommer att bli hippad eller om jag vill. Men tänk om ingen har planerat nåt, då kanske jag blir besviken...
det är väl alltid lite nervigt och pirrigt i samband med hippor och vad man kan räkna med av sina vänner... jag känner stor tillförlit till min närmaste vän, men man vet ju aldrig