26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Bridecilla,
Ja det är nog billigare än i affären.
Jag har faktiskt köpt en ny klänning. Jag kände till slut att jag inte orkade gå runt och bara känna mig obekväm i klänningen som jag hade från början. Visst den var fin men jag kunde inte känna mig fin i den.
Nu känns allt jättebra! Ska hämta ut min nya idag
Elvisa: visst finns det dagar då man itne får något alls gjort. man har varken lust eller ork.
Min m2b jobbar också jättemycket, vi har dessutom två småbarn, så det är jättejobbigt emellanåt. Nu har han tex varit i Japan i två veckor, ska hämta honom på Arlanda ikväll. Så nu är jag rejält matt och trött i huvudet, och det är inte pga gårdagen
Kämpa på, ta en dag i taget så kommer nog motivationen och lusten tillbaka!
Eppika: Tack för dem orden!
Jag hoppas verkligen att motivationen kommer tillbaka. Har faktiskt haft ett par hemma hos oss i helgen, våran toastmadame&toastmaster.
De har hjälpt mig att komma igång med bordsplaceringen. Även om alla inte svarat om de kommit ännu så känns det bra att ha börjat och ha en plan... Det är ju ändå ca 65 st som tackat ja hittills.
Hoppas ni har det mysigt du och din blivande nu när han kommit hem, Eppika!!
är det nån här som vet hur mkt det kostar att lägga upp en klänning som var aningens för lång trots skorna på? det är ju drygt två månader kvar men fick klänningen i tisdags som först o måste fixa det snarast så det inte bara ligger o inte blir gjort! ;) glad midsommar på er förresten!:D
soldansar in.....och hoppas fortfarande på fint väder den 26:e aug!!!!
Hoppas att alla 26:e brudar har haft en härlig midsommarhelg!!
Hej hej tjejer. Här har midsommar vart toppen bra. Har fått gått igenom bröllopsgrejorna ganska ordentligt, och börjar känna att allt stämmer. Ska nu i veckan försöka boka catering. Håller tummarna för att det inte är försent.
Nu ska jag sätta mig med syning igen. Ville mest komma in och säga HEEEEEJ !!
Godmorgon tjejer. Idag är det bara 2 månader kvar.Känns som fruktansvärt lite tid
Kändes ju som igår det var över ett år kvar
Börjar få lite smått panik Kanske dags att köra det som ni föreslog för Elvisa
En liten lista på allt som ska göras och 5 grejor om dagen. Då blir jag förhoppningsvis klar i tid.
Gomorron tjejjor..... Nu börjar äntligen mina anmälningar ramla in! Äntligen säger jag... fick ut inbjudningarna i torsdags. Alla har vetat att det är den 26/8 men mycket gick inte vår väg i starten. Blev tvungna att till slut ändra tid och fixa ny präst för att den andra skulle till Venedig!
Pirr pirr.... sockerdricka i skinkorna igen hörrni! Idag är det verkligen bara 2 månader kvar...
Jag börjar känna lite panik!!! Ska vi hjälpas åt att göra listor kanske????? Känns som bridezillan kommer krypande... kommer man snart glömma han man faktiskt ska gifta sig med :D
Hoppas alla haft en underbar midsommar!
Massa massa kraaaam på er 26 tjejer!!!
Oj, vad roligt att se att det är så många som gifter sig samma dag som vi! För oss är det mesta klart förutom vigselförrättare! Vi ska gifta oss borgerligt men har ännu inte hittat någon som har tid. Borde vi ha panik eller löser det sig!?? Tar gärna emot tips!
Weddingplanning.... Välkommen till vår tråd!
Tror definitivt att det inte är någon brådska ännu. Var ska ni ha vigseln?
Det finns väl alltid någon på kommunen som har tid, eller?
Två månader! Ja, det börjar verkligen dra ihop sig nu...så kul, men så pirrigt och nervöst! Vad har jag glömt?! Säkert något...