26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
soldansar in sent...men bättre sent än aldrig
Sånt här väder vill vi ha den 26:e (fast lite svalare om man får önska )
Hur går det för alla blivande brudar??? Har ni mkt kvar att göra?? Det har i alla fall jag...MASSOR....men jag försöker att inte stressa ihjäl mig.
Någon som har nåt bra tips om ingångsmusik..Vill inte ha de traditionella och inte "sagan om ringen"....vi vet varken ut eller in just nu.
Här är en till som soldansat idag
AKUTKITT:
Nu har jag fått lite info om vad en sådan skulle kunna innehålla.
Skavsårsplåster
Plåster
Nagelfil
Nagel-lim
Liten flaska hårspray
Genomskinligt nagellack
Strumpbyxor
Tamponger
Bindor
Tuggummi
Minttabletter
Tandpetare
Hårnålar
Ipren
Novalucol
Våtservetter
Alsolsprit
Salt (rödvinsfläckar)
Pincett
Tråd, nål, extra knappar
Kam/Borste
Man behöver ju givetvis inte ta allt men det man känner känns viktigt på sitt bröllop!
Jag var o kolla lokalen i fredags...YES är så glad. Det var fint...trodde jag skulle behöva byta gardiner o allt :(.... men nej, det var perfekt! SKÖNT!
Hur går det för alla??
Godmorgon tjejer!
Vilken härlig helg! Vilken värme
68 dagar kvar nu.. och i fredags var vi ute på festlokalen och provsmakade maten. Allt var så gott!
Känns bra. Har checkat budgeten med mina föräldrar, allt är ok där med
Nu i veckan ska jag försöka få till ett möte med vår florist och sen på torsdag ska jag hämta min klänning
Hur går det för er andra?
Hjälp... guuu va fort det går!
Jag var o sminkade en kompis som gifte sig i lördags, guuu va vacker hon blev. Blev helt pirrig när jag kom på att det "bara" är drygt 2 månader kvar tills de e vår tur, fniss!
Dom har sparat pengar sen i februari i år i en skokartong som dom hade tejpat igen. När dom öppnade den för 1 månad sen hade dom lyckats spara 94 000:- SÅÅÅ DUKTIGA!
Man skulle ha skaffat sig en skokartong ;)
Rockbröllop,
Smart idé med skokartongen! Önskar man hade kommit på det lite tidigare
Ellerhur, känns som om 68 dagar inte bringar några 94 000:- hm... aja!
Fler som börjat drömma om sitt bröllop???? Det gör jag, nästan bara hemska saker... som att jag glömmer åka till frissan o att min möhippa blir hemsk! :D
Rockbröllop,
Jag drömde mkt mer om bröllopet förut- när det var långt kvar. Nu nästan ingenting. Men jag tror nog att det blir mkt drömmande igen strax innan, typ 2-3 veckor innan!
bara en snabbis för jag jobbar halvdag idag....
vi ska till prästen nu!!!
lite pirrig i magen å lite nervös m,åste jag säga!!
berättar imorgon hur det gick!!!
Har inte drömt något om bröllopet ännu, men det kommer väl.
Denna vecka blir det ganska lugnt med bröllopsplaner. Stommen till vårt nya hus levereras på onsdag och jag ska ju så klart dit och filma och fota framstegen
Sen ska bilen på service, dottern till tandläkaren, jag till barnmorskan på torsdag.
Sen är det ju midsommarafton på fredag. På lördag kväll ska jag hämta m2b på Arlanda som varit 2 veckor i Japan, med sitt jobb
Men nästa vecka ska jag hämta klänningen, kolla efter tiara och träffa konditorn.