26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Eppika,
Vi ska ha samtal med vår präst i början av juli. Och sen blir det en liten vigsel-genomgång och "genrep" veckan innan det är dax
Madelyn:
Ja, det blir nog så att vi önskar oss pengar till bröllopsresa, sen får dom göra hur dom vill. Mina närmaste vet ju hur jag tänkt så man får hoppas att dom kanske styr upp det:)
Rockbröllop,
Det vi tänkte på var att vi vill önska oss pengar för att det är lättast. Både för att vi behöver pengar till resan och för att det sen kan vara kul att köpa något till hemmet men vi vet inte exakt vad än. Tex en matta eller en ny taklampa eller nåt men vi har inte bestämt exakt vad vi vill ha än..
Bridecilla blonda jag får inte länken att funka
Rockbröllop: vi har gjort så att alla får lämna anonyma kuvert i en låda eller liknande för en del kan ju ge mindre än andra o kanske inte vill skylta med det. Det här med resebyrå tycker vi är svårt för vi ska satsa på en restresa eller nåt....det finns ju alltid o vi kan ju åka närsom helst efter bröllopet (m2b har lagt en vecka direkt efter)
Vi har önskat oss pengar och bett gästerna sätta in dem på vårt gemensamma konto alt lämna dem i ett kuvert... Vi hoppas de flesta sätter in dem på kontot då vi har läst om allt för många här som blivit av med pengarna...
Vi ska ha samtal med vår präst den 2/7 Känns verkligen nära nu med bröllopet!
Godmorgon tjejs Vi vet FORTFARANDE inte vilken prälle vi får. *suckar* Och därför inte heller när vi får diskutera med honom/henne. Nu är del 1 av 3 klart av m2bs kläder. Blir till att gå och lämna barn,ta emot electrolux (spisen small i helgen) och sen börja med del 2 av 3
Går snabbt som attans det här med att sy hans kläder
Fortfarande ingen hindersprövan, Hoppas att den trillar in här idag
hanochjag,
provar med hela länken då... :)
www.countrysidehotels.se
vi ska träffa prästen den 19/6 (nu på måndag.
ska bli spännande! vi tog ett datum innan semestrarna börjar. vet inte om vi ska ha genrep etc... hoppas det... skulle vilja vet ung. hur fort man ska gå etc
helenekl,
Bra idé med låda för pengakuvert
Vi kommer nog oxå göra så.
Hörrni tjejer, 73 dagar kvar nu
Helenkl: Precis så har vi oxå... vill ha en restresa typ dagen efter. M2B har semester veckan efter..han räknar kallt med att vi kan åka på stört!
Det vore ju kanon, jag vill oxå åka dagen efter, tror man behåller känslan längre då. Mina vänner som gift sig tycker att allt bara är över så fort... hua, de vill inte jag :( Man vill ju njuta i år känns det som... så mycket som hjärnan planerar hela tiden :)