• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • HanOchJag

madelyn aa nää jag har inte den blekaste *asg* Är riktigt blond vad det gäller datorer Men skulle gärna vilja lära mig.
    Skulle vara kul att kunna sitta och pilla lite med det som en överaskning till m2b Göra nåt fint som vi kan spara..

• Glücklich

Madelyn, Hanochjag:
    Man kan inte ändra på en pdf på det som redan finns där (om ni inte har tex Illustrator, vilket du sa att du inte hade Madelyn) Däremot kan man lägga till text. Detta går med Adobe Acrobat-tex. Det är bara att leta i menyn ovanför. Där borde finnas ngt sätt att lägga till text. Lycka till!

Thindris: Jag klistrade på den på en kamera från Bilema. Den passade jättebra! Det blev JÄTTEFINT! Kul!

• Eppika

Jag fick mallen mailad till mig från en annan tråd, men har inte kommit mig för att skriva ut och klistra på den ännu. Ska genast åka iväg och köpa en kamera och testa.

Träffade kocken idag, och vi pratade lite detaljer ang middagen. Han skulle komma med lite egna menyförslag och sen en offert på hela kalaset. Ska bli intressant att se vad den landar på.

• Sofie81

Blir så himla nyfiken på mallen ni pratar om snälla skicka den till mig också Sofie-kr@hotmail.com.
    Har idag fått iväg de första inbjudningarna. Nu känns det mer verkligt. Längtar

• Glücklich

Sofie 81: Jag har mailat mallarna till dig nu!

• Buzzlan

Tar mig friheten att kopiera och lägga in senaste listan på alla 26:e Augustibrudar..Vad många vi är! Om alla dansar soldansen så borde vi få fint väder

Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Linda23, Lane-Ryrs kyrka, Villa Lindesnäs. Uddevalla
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg
    Öjafru-06, Öja kyrka, Gotland
    Trull, Maria Magdalena Kyrka, Stokholm
    TiinaH, Kungshatt, Stockholm
    20060826, Säve Kyrka, Göteborg
    Eppika, Bärbo kyrka, Nyköping
    Helenakl, Östra Eneby Kyrkan, Norrköping
    Buzzlan, Uppsala
    Nilwa, Gustav Adolfs Kyrka, Habo-Jönköping
    Sofie81, Kolmårdskyrka, Kolmården
    JennieP, Sorunda Kyrka, Sorunda (Nynäshamn/Stockholm)
    brudivinter,haparanda

• HanOchJag

Godmorgon tjejer.
    Nu har jag skällt på egotrippade släktingar och frågat om dom inte tänkt komma på bröllopet. Alla blev heeelt ställda och bad sååå himla mycket om ursäkt och skulle ringa mor min med en gång.

Så nu är det kanske 3 samtal som vi kommer att behöva göra för att sammanställa inbjudningslistan med vilka som VERKLIGEN kommer. Som det är nu har vi inte fått ett enda nej. Men jag tror mig veta 2 som kommer att tacka nej.

Men jag får se om jag har rätt eller ej efter att jag pratat med dom.

Hur har eran helg varit?

Här har vi provlagat buffen som vi funderar på. super enkelt+snabblagat som f*n+dödligt gott

Och kan lätt slängas ihop 1 till 2 dagar innan man ska hat

• madelyn

Hej tjejer,
    fasiken jag höll på att inte hitta er
    såg först nu att gamla tråden är avstängd..
    Idag e det bara 145 dagar kvar!

Glücklich,
    Tack för svaret! Då vet jag att jag ska försöka lägga in egen text på den tomma mallen

HanOchJag,
    Varför skällde du på dina släktingar? Har de inte osat? När hade du osa?

• HanOchJag

madelyn hade osa första april och inte en j*vel hade svarat. Så dom fick skäll Hoppas på att svaren kommer in i kväll.

• Eppika

Jag fick hem mina frimärken idag. Beställde de med hjärttema från postens hemsida, så slapp jag åka ner på stan och trängas.

Väntar på lite mer papper som jag beställt från Panduro, eftersom det fattades 5 inbjudningar. Så senare i veckan kommer jag lägga alla våra på lådan. Vi har osa 16 juli.

HanOchJag - hade ni osa 2 april?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3