26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
HanOchJag
Ja, det är ju ändå en del av bröllopsdagen, kan ju vara trevligt att veta hur det blir... är ju bara 139 dagar kvar nu
Hihi, var på tjejmiddag i helgen och blev tillfrågad på ett inte alltför smidigt sätt vilka jag kommer vilja ha med på min möhippa! Gud vad kul, jag blir helt glad! Ska bli så kul med möhippa, även om jag inte tror att den blir av förrän framåt sommaren.
madelyn åhh va kul eller hur är det roligt när dom försöker luska men inte kan och helt enkelt måste fråga rakt ut
Min toastmasterinna gjorde likadant *asg*
Hon däremot tror nog att hon varit jättesmidig och att jag inte genomskådat hennes planer. Hihi men det ha jag
Thindris
139 DAGAR..hmm ja då är det bara 138 dagar kvar idag då
Igår så hade vi "tappa första tanden"-dagen här hemma
Lilltjejen eller ja numera stortjejen tappa sin första framtand. Sååå KUUL !!
HanOchJag,
Ja visst e det kul! Det är ju så roligt när de tror att man inte fattar vad de frågar om
Vi gifter oss kl 15:00 den 26/8 och vår nedräkning är inställd på den tiden Så för oss 15:00-brudar är det nu 139 dagar, 3 timmar och 4 minuter kvar
Nu är det 138 dagar, 23 timmar och 58 minuter kvar
Thindris,
Tack för info- nu vet jag exakt hur lång tid det e kvar för mig med
madelyn
Var så god om du funderar någon gång kan du alltid kika in på vår hemsida, där finns nedräkningen
Thindris,
var e din hemsida då?
Var hos frissan igår och beställde tid för uppsättning. Har tidigare varit helt lugn men blev nu jätte nervös. Förstod nog vad jag gett mig in på. Det är ju en dröm och det ska bli så roligt samtidigt som det är lite skrämmande. All uppmärksamhet, hoppas man inte svimmar :)