• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Sofie81

Jag är också kvar, läser allt ni skriver. Vi ska ha Private emotion ( Ricky Martin och Meja) i kyrkan för det är vår låt. Den har spelats på radion under så många konstiga tillfällen under vår tid ihop bla så spelades den när vi åkte från kyrkan ( när vi hade kollat på den). Den går inte att strunta i. Sen kommer vi också ha För kärlekens skull av Ted Gärdestad. Vet inte hur det blir med psalmer, det kanske man också ska ha.

• Thindris

Sofie81
    De flesta kyrkor har som krav att man ska ha minst 2 psalmer...

• HanOchJag

Godmorgon tjejer.
    Nu har jag skrivit in hela våran tråd men räknade bort Glücklich & Eppika det var väl bara ni som skrivit in er?

Tog inte med dom från denna tråden som inte skrivit i kyrka osv.

Så nu är vi 26st den 26/8-06
    Passande siffra för datumet *S*

Igår hade vi toastmastrarna här, käka lite middag och gick igenom vad deras ansvars områden är.
    Kändes skönt att fått gjort det.

En fråga- Är det någon som vet om man kan "hyra" servitriser från typ burgården?
    Är det bara att ringa dit och höra eller finns det något speciellt nummer som man hör av sig till?

• madelyn

HanOchJag,
    Bra där! Då leder vi tävlingen nu va?

Idag e det bara 141 dagar kvar!

• Bohuslän06

Thindris- ja, det hade varit jättesnällt.

Vi har inte varit i kontakt med vår kyrka ännu (alltså sedan vi bokade), är det många som har varit det eller? När träffas man egentligen och går igenom vigseln osv?

Är det någon som kan ge tips på bra "låtar" (stycken) utan sång som cello och tvärflöjt kan spela....har lite svårt att komma på..

• Thindris

Bohuslän06
    I vår kyrka har de redan haft genomgång med sommarens alla brudpar, de pratade om vad som gäller, föreslog psalmer, in- och utmarscher osv. Själva kunde vi inte vara med eftrsom vi bor så långt bort, men vi har fått lite info via post och mail. De är också klara med semesterplaneringen, så nu vet vi vem som ska vara vår kantor också. Har varit i kontakt med honom och pratat lite om musik osv. Ni kan ju alltid ringa och kolal hur det ser ut inför sommaren, alla kyrkor har inte genomgång med sina brudpar. Vet ni vilken präst och kantor ni ska ha?

HanOchJag
    Jag hade i och för sig skrivit in mig, men det bjuder vi på

• HanOchJag

Thindris ops En mer eller mindra gör nog inte så mycket. Vi leder i tråden ändå

Hoppas ni får en underbar helg allihopa.
    Höres vi säkert på måndag igen.

• Eppika

Vi har inte haft någon träff med prästen. Vet inte ens vem vi kommer få. De skulle höra av sig närmare sommaren.

Inbjudningarna läggs på lådan i morgon!

• Thindris

Eppika
    Du kan ju alltid ringa och kolla med dem, semestrar osv borde ju vara bestämt nu så de kanske vet...

• HanOchJag

åh då borde jag oxå kunna ringa och kolla redan nu vem som blir våran prälle
    Kan ju inte vara så dumt att få snackat med henne/honom redan nu

Blir till att sätta det på måndagens lista Bland tusen andra grejor

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3