26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
madelyn
Ja den är fin! Men går det att dansa vals till den? Av längtan till dig är ju en fin vals-låt, men den ska sjungas i kyrkan så den blir det inte... Det är ju jättesvårt att hitta en låt att dansa vals till, kan ju knappt dansa och behöver nog ha takterna 1-2-3, 1-2-3 ganska så klara så att vi hör dem lätt
Thindris,
Nja.. det blir nog mer bröllopsdans inte bröllopsvals!
Vi kommer nog att ha en techno låt (som är våran låt) som bröllopsvals Hur man nu valsar till techno. Men som madelyn säger så blir det nog mer bröllopsdans än vals
HanOchJag
Techno, gisses då skulle nog ett antal av våra gäster ramla av stolen Vi är mer inriktade på att vi vill ha en traditionell vals
Vet bara inte vad vi ska ha för sång/låt...
Thindris...tack så hemskt mkt för mailet, verkligen snällt. Vi ska också ha av längtan till dig i kyrkan.....en kompis ska sjunga, hur ska ni "framföra" den?
Idag har jag vart och köpt hjärte frimärkena....ska nog skicka mina inbjudningskort i slutet på veckan....riktigt spännande!
Funderar också på att ha bröllopsdans istället för bröllopsvals...förslag som vi har är Ta mig till havet eller Öppna landskap, vad tror ni om det?
Idag har jag köpt in allt material till inbjudningarna!
madelyn åh va kul. Blir det pyssel för hela slanten nu då?
Thindris *S* ja det blir säkert någon som trillar av stolen hos oss oxå. Men vi kände som så att det är ju VÅR dag och då vill vi ha nåt som är en symbol för OSS Och just denna låten fick jag spelad för mig varje morgon som jag sovit över hos m2b (ibörjan) Hans söta sätt att väcka mig på.
Det är lite av en technotryckare. Hur knepigt det än kan låta
Men den är oss. Så den blir det (NOG)
HanOchJag,
Jo fast jag ska hålla mig till pysslet först nästa helg- påskhelgen.. om jag klarar av att vänta så länge
Technotryckare- låter coolt
madelyn ja den är riktigt härlig. En lite konstig titel bara. Känns som att man kan bli lite generad om ens föräldrar och dylikt fattar vad den heter "Naked and sacred" *fnissar*
Men det är vi *flinar*
HanOchJag,
Helt rätt- man ska ha en låt som passar en!