26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Thindris
Tackar, bockar, niger och gör vågen. Jättesnällt!!
Det var så lite så
En fråga till er tjejer, om ni ska dansa vals, vilken sång/låt ska ni dansa till?
godmorgon tjejs.
Hoppas allt är bra med er i ottan *S*
Nu har man då äntligen fått nålat in en klänning och gjort axelband. Massa gjort Kul.
Imorgon kommer toastmaster och madame hit då ska det snackas och planeras. VAD ska man prata om *S* känns som jag inte har en aning om hur vi ska lägga upp dagen/kvällen. Hur gör ni andra?
Thindris,
Har funderat på det där oxå.. vill ha en låt som är "oss" men egentligen har vi inte riktigt någon..
Visserligen har min fästman en låt som han förknippar med mig och när vi träffades, den kanske det blir.
"My first my last my everything"- Barry White.
Den e rätt fin faktiskt.
HanOchJag,
Oj, har inte hunnit fundera över en sån kväll så mkt mer än att jag tänkt att vi borde ha en
Ska väl samla ihop bestman, hederstärnan och toastmastern och prata om hur vi vill lägga upp dagen..
madelyn *S* nää jag hade nog inte heller behövt tänka på det om det inte vore för att toastmastern flyttar till Jersey i slutet av maj. Jobbar som en galning och inte lyckas hitta så mycket tid, Sen har vi ju hederstärnan som bor i grekland så det känns näst intill omöjligt att kunna få ihop dom allihopa.
Så imorgon pratar vi som kan och sen när jag är i grekland så får jag lägga fram planerna för tärnan. Och se om hon har speciella önskemål eller nåt att lägga till
Uffa. Vill inte behöva tänka så långt fram just nu
HanOchJag,
Oj! Jag förstår tidspressen
Ser du fram emot Greklansresan? Skulle jag göra- med tanke på det äckliga vädret som e här hemma. Jag längtar till våren så himla mycket!
madelyn ooh ja Längtar något fruktansvärt
Ska bli så oerhört skönt och mysigt att komma bort lite. Har redan börjat förbereda *S* M2b undra när jag ska börja packa. Han trodde nog att jag skulle göra det samma dag som biljetten var bokad. Men det får vänta ett tag till
HanOchJag,
Åh vad härligt! Är otroligt avundsjuk på dig Jag vill oxå åka bort till värmen!