26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
HanOchJag
Tycker det låter som en bra ide! Meningen är ju att dansen ska återspelgga er
Bohuslän06
Min svägerska och min m2b´s moster ska sjunga. Vi ska även ha Båtlåt... tror vi... har inte bestämt oss helt än för vi tycker väldigt mycket om Som en saga också. Vår kantor ska spela på flygeln och de sjunger, blir nog jättefint Dock vet vi inte vilka psalmer vi ska ha. Har ni bestämt vilka ni ska ha?
Det är lite tunt med 26:e augusti brudar på den här tråden
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1543227.html
Thindris,
Men man kan ju inte lägga in namn eller nåt?
madelyn
Du menar på länken? Nä, det är väl bara någon som vill se vilket datum som är populärast antar jag... men vi är ju fler än tre
Thindris,
Ok men hur vet man vilka som är medräknade?
Jag har ökat på statistiken lite på den listan
jag fyller oxå på den tunna listan tror jag.Men ska jag fylla ialla när jag endå e på g. Vi måste ju visa vilket datum som är starkast *asg*
ja gör det!
Thindris - nej, vi håller fortfarande på att bestämma de låtar (solon) som vi ska ha i kyrkan. Försöker hitta ett stycke utan sång som kan vara fint att spela med tvärflöjt och cello....plus att vi ska ha Åsa Jinder....det e svårt det där. Finns det några speciellt psalmer som man "brukar" ha med eller? Ngn som vet, eller e det fritt val?
Idag slängde vi inbjudningskorten på lådan---spännande o se reaktionerna...
HanOchJag
Precis vad jag menar
Bohuslän06
Vi väntar brev från vår kantor. Han har skrivit ihop ett häfte med alla psalmer, nya som gamla, som passar till vigsel. Kan återkomma när jag fått det häftet om du vill