26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej alla!
Tyckte att det varit väldans tyst ett tag nu, men så var det ju en ny tråd... Hi hi hii. Jag tror att vi många som är inne och kikar varje dag utan att skriva in något HanochJag. Jag ska försöka skärpa mig! Madelyn, jag kan se nedräkningen... Tiden bara flyger iväg!
Det är verkligen många som ska gifta sig på vårt datum. Har tagit den sista platsen både hos cateringfirman och frissan. Tyckte att jag var ute i god tid men icke. Vet två i omgivningen som också har valt det datumet. Varför är det så populärt? Själv gick jag efter väder och så fyller jag 25 två veckor innan. Min mamma var 25 så det är lite kul.
hej alla glada! är det fler än jag som har svårt att hitta natten den 26/8? det är ju fullbokat överallt!
Har inte tänkt på det ännu, det kanske är försent. Bäst att ta itu med det.
Hitta natten?
hej tjejer!!!
var sjuk hela förra veckan och har försökt komma ikapp med all läsning. hittade först inte tråden heller :)
om ni ska boka netten i gbg får ni göra det asap för det är en stoor tandläkar konvention här då...
jag har fått boka frissan nu! så skönt!
lustigt jag trodde att vi skulle vara nästan ensamma om att gifta sig så sent på sommaren men så verkar det ju inte vara :)
kul att vi är så många!!
min syster gifte sig samma datum år 2000, lite kul det med!
Vart ska du frissa dig någonstans Bridecilla? Har du några tips?
Trodde faktiskt också att vi skulle vara ganska ensamma om den 26/8 eftersom det var så sent på året....men så fel man hade....nu börjar OSA ramla in så smått, kul!
madelyn
Tack
Sofie81
För oss blev det det här datumet därför att festlokalen var uppbokat i september då vi hade tänkt att gifta oss från början Sista helgen i augusti var allt som var ledigt, men vilket bra datum det blev!!!
Vi har redan bokat så gott som allt, gjorde det i höstas. Redan då var det ganska uppbokat i Linköping. Men allt har blivit riktigt bra iaf och igår ringde de för att bekräfta att vi får den tårta vi vill ha Gud, vad jag längtar!!! Ska bli så roligt att få gifta sig
Thindris,
Jag håller med dig- det ska verkligen bli kul att gifta sig!!!