• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • madelyn

Thindris,
    Hahaha, jag har varit precis som du- haft SATSkort i typ 2 år och aldrig gått

• Bobofina

Här hör ju jag också hemma! Ska gifta mig 26 augusti, jag med. Har inte kommit jättelångt i planerandet. Men det börjar trots allt arta sig. Kyrka, festlokal och präst är klart. Inspekterade kyrkan och pratade med prästen (god vän till familjen) i lördags. Beställde brudbukett i måndags. Har nog bestämt klänning. Värdpar till festen klart. Och igår registrerade jag mig här på forumet (för det är väl det viktigaste?)! Skulle behöva få klart inbjudningskorten nu snart, men vi är aldrig riktigt nöjda. Tror dock att vi nu äntligen har bestämt hur de ska se ut.

Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Linda23, Lane-Ryrs kyrka, Villa Lindesnäs. Uddevalla
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg
    Öjafru-06, Öja kyrka, Gotland
    Trull, Maria Magdalena Kyrka, Stokholm
    TiinaH, Kungshatt, Stockholm
    20060826, Säve Kyrka, Göteborg
    Eppika, Bärbo kyrka, Nyköping
    Helenakl, Östra Eneby Kyrkan, Norrköping
    Buzzlan, Uppsala
    Nilwa, Gustav Adolfs Kyrka, Habo-Jönköping
    Sofie81, Kolmårdskyrka, Kolmården
    JennieP, Sorunda Kyrka, Sorunda (Nynäshamn/Stockholm)
    brudivinter,haparanda
    Ida-maria, källaren stralsund gamla stan sthlm
    Bobofina, Lindesberg

• Trull

madelyn,
    jag funderar på det! Men känner mig absolut inte i form för det...men vill så gärna! Skiiitsvårt...

• Thindris

madelyn
    Men du använder det nu iaf? Jag insåg att inte ens mitt eget bröllop skulle kunna få mig att träna regelbundet, så jag sa upp det. Ska mycket till för att jag ska skaffa ett nytt igen! Ska försöka mig på att träna på "hemmaplan". Det är det där att boka pass och att komma iväg som är det svåra. Väl där tycker jag det är skitkul, men det är så motigt att komma iväg! Har ett videoband med yoga och pilates också som jag fick hem av misstag Ska väl försöka mig på att träna till dem också... Kommer bli så vältränad om jag nu verkligen gör allt jag planerar

• Buzzlan

tittar in och påminner alla om att dansa soldansen på lördag....för vi vill ju ha fiiint väder!!

• HanOchJag

Bobofina välkommen från mig mé

• madelyn

Bobofina,
    Välkommen! Jag har landställe i närheten av Lindesberg

Trull,
    Jag e lite nervös för secret boxen faktiskt.. har ju inte träffat Brigitte ordentligt heller. Fast alla som har gjort det här säger att hon är snäll och proffsig. Och att hon i princip kan trolla med kameran så jag hoppas på att det blir bra Och framför allt att min m2b kommer uppskatta boxen!!!

Thindris,
    Jag tränar något pass ibland men sen har jag dessutom ett gym i huset där jag bor så där försöker jag konditionsträna några gånger i veckan. Just nu blir det ingen träning alls- jag är så otroligt trött just nu..
    Satskortet jag har nu får jag genom jobbet så det kan jag lika gärna ha kvar för det e kul med gruppträning nån gång ibland.

• Ms O

Ska också göra en secret box men hos Van der Meijs. Ska blir spännande och eftersom det är svartvitt räknar jag med att komma undan med en och annan skavank!

• madelyn

Ms O,
    Jag tänkte oxå ha svartvita bilder- det blir finare tycker jag!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3