26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Det går utmärkt att sätta kuverten direkt i skrivaren. Våra blev jättebra med samma stil som i inbjudan.
Bridecilla,
Ja du måste maila dem så fort du har bilder
Haha, vi har oxå genomskinliga kuvert/påsar
Jag har bilder, fast de ligger inte i datorn än.. kan visa dem sen.
Sofia81,
Eftersom jag har påsar som kuvert så funkar det inte alls med att sätta dem i skrivaren direkt..
Bridecilla du vet det vitrandiga pappret som ni har (som vi hade lila) tror det skulle funka gö`ra bra att ha det som "ettiketter" på kuverten
För era kuvert var inte helt celofangenomskinliga va? utan mer frostvita? eller minnes jag helt fel
HanOchJag,
Har du bilder på era inbjudningar? *nyfiken* Jag blir så nyfiken på att se på er andras inbjudningar!!
Sofie81,
jaså gör det...
men det måste ju bero på skrivaren, eller?
men jag måste ju pröva... det hade varit så snyggt!
Hanochjag
bra idé!
om inte sofies tips funkar kommer jag def. att pyssla med det!!
Jag kör mina transparenta kuvert i skrivaren söta Bridecilla och goa Trull, så det borde funka med era med. Min skrivare är inte från stenålderstiden, men något åt det hållet!
Madelyn, jag gör min box här hemma, i Göteborg du bor väl i vår kungliga hufvudstad?) och hon heter inte Birgitta.
Göteborgstjejorna; Måste nog tacka nej till fika på tisdag, jag ska vara hundvakt till världens skönaste vovve, och dessutom så har jag inlämning av kemitenta på fredag som jag inte har på börjat... Men jag hänger himla gärna med en annan dag. Hoppas att ni får trevligt!
PaNic,
Det stämmer bra. Jag bor i Sthlm.
Jag skäms.....Glömde att dansa soldansen i lördags. Jag som har puffat så för att alla ska komma i håg o så glömmer jag själv. Men min ursäkt är att jag var ute hela lördagen och provade brudklänningar..och det tycker jag är en bra ursäkt Förlåt!
madelyn mina kort ligger på www.geocities.com/kort_gott
Där finns länkar till placeringskort,inbjudningskort och tillbehör.
Allt som är LILA ska vi ha
Godmorgon på er allihop!
Idag är det 4 månader kvar!!! Har ni skickat in hindersprövningen?
HanOchJag,
Jag gillar er presentask! Jättefin!