• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Eppika

PaNic: Den är jättefin!

Nu har jag lyckats hitta skor till den stora dagen! Så i nästa vecka ska jag prova klänningen med skorna, och få kjolen upplagd. Sen är det bara att hämta ut den

Har också tryckt utt hindersprövning men inte fyllt i eller lämnat in den ännu....tänk att det bara är 4 månader kvar!!!! Underbart!!!!

• madelyn

Var kan man hitta Nixa-återförsäljare?

• inaina78

Tips till er som fortfarande letar
    Jag har köpt en super vacker äkta sincerity hos en tjej jag hittade på BT hon kan nås på bjurel9@hotmail.com

• Trull

madelyn,
    de flest större butikerna i Stockholm ha det, te.x. bröllopskällaren, bröllopsbutiken etc.

Vi har bestämt oss för att ha brunch dagen efter bröllopet. Nu visar det sig att stället vi skulle ha brunch på inte har brunch vid denna tidpunkten på året.
    Detta är ingen fara, bara att leta upp annat mysigt ställe. Men innen vi till 100 bokar så tänkte jag höra om det är någon som har annat spännande förslag som man kan ha/göra istället för brunch???

Vi har ännu inte kommit på vad vi ska ha för gemensamt efternamn. Vi vill ju hitta något helt nytt. Vet ni hur lång tid det tar att genomföra namnförändring: med allt från att PRV ska godkänna det till att det faktiskt är genomfört?

Nu är det bara 3 månader och antal dagar

• Trull

Jag hittade en kul grej! På Mosebacke i Stockholm (ni som inte känner till det så ligger det på Södermalm och det är mäktig syn utöver Stockholm, vatten, takåsar och kyrktorn) så har de brunch på söndagar med jazzunderhållning - häftigt.
    Vad tror ni om det?? Visst kan väl det vara en kul grej att ha som dagen-efter-dejt-i-avslappnanade-miljö???

Kika gärna på hemsidan: www.mosebacke.se/new2001/kalender.html

• madelyn

Trull,
    Vi tänkte oxå ha brunch dagen efter. Våra gäster som väljer att sova över på feststället, får en brunch (det ingår i priset).

• Bridecilla

oj vad ni är flitiga!!
    jag har hur mkt som helst att göra på jobbet (har dessvärre ingen dator hemma) så jag kanske ligger lite lågt med inläggen, men jag försöker läsa en gång om dagen!!

igår hämtade jag alla papper vi behöver...
    Så nu til helgen ska vi göra inbj. färdiga...
    nästa vecka är det underklädshopping med mamsen.

• madelyn

Bridecilla,
    Vi ska oxå göra klart alla inbjudningar, det är egentligen bara frankering kvar
    Skicka ut dom i nästa vecka

• Thindris

madelyn
    nä, det har du kanske rätt i... Ska kanske ta o ladda hem blanketterna idag då Finns alla blanketter på samma länk?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3