26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
madelyn,
hihihi, frankering ja...
jag köpte fina hjärtfrimärken på postens hemsida... tänkte att de kostar lika mkt som vanliga men är lite roligare...
men på ngt sätt strulade jag till det så jag beställde 130 st... jag trodde av ngt skäl att det var 4st i varje och tänkte att ung. 52 behöver vi... så nu har vi till tackkorten och mer därtill :))
snurrpanna!!
är det ngn som har drömt ngt knäppt ang. bröllopet förresten??
jag drömde härrom natten att allt var kaos, jag var så sen till frissan och sminkningen att jag var tvungen att sminka mig själv och ha spretiga flätor.
sen drömde jag att min farmor hade sagt att hon skulle ta hand om tårtan för oss men hon serverade den innan hela vigseln och när jag blev ledsen över det fräste alla åt mig att det var väl inte så farligt, det ordnar sig... sen åt vi jag å gunnar blomkålssoppa i köket på festlokalen och jag köpte ett par röda stay ups att ha under klänningen...
knäppt va´? :)
Bridecilla,
Ja, vi har oxå såna frimärken! De är jättefina!
Bridecilla,
Jag har också de där hjärtan till frimmärken!
Jag har oxå drömt massa konstigheter kring bröllopet.. nu var det dock ett ganska bra tag sen sist
Det är så jobbigt för jag drömmer bara riktigt konstiga saker som tyvärr känns alldeles naturliga i drömmen?!
madelyn & Bridecilla- här har ni en till som drömmer mysko drömmar. För ca en vecka sedan så drömde jag att vi skulle till kyrkan, men av någon konstig anledning så hamna jag (och en karl jag inte kände igen) i en hiss med hål i golvet. Och man var tvungen att stå alldeles still för att inte ramla ner.Jag höll på att ramla och trycker på nödstoppsknappen för att sen kunna fortsätta upp- men då funkar inte hissen utan bromsarna släpper och vi åker rakt ner 4a våningar.
Vet att det flascha mellan mig i hissen och kamran som stod och gjorde iordning sig. *funderar*
Nu i efterhand så handla det kanske inte så mycket om bröllopet men läskigt var det *asg*
BErättade för M2b om detta och då erkäner han att han oxå börjat drömma massa knas om bröllopet
Skönt att veta att han e minst lika nervig som en annan.
Hihi...Här är en till som drömmer! Inatt skulle jag och hämta brudbuketten (jag menar, det är ju mindre än 4 månader kvar nu så det börjar ju bli dags att hämta blommorna nu ;)). Den skulle kosta 4000:- trots att vi kommit överens om ca 2000:-, det ingick inga blommor till mannen och buketten såg ut som en stor korv. Jag var inte riktigt nöjd kan man säga. Sen tog drömmen skruv totalt och jag bröt mig in i blomsteraffären för att binda om buketten i smyg men jag blev så klart upptäckt. Till slut vaknade jag och blev orolig över varför jag fortfarande inte fått bokningsbekräftelse till festlokalen, fick för mig att de nog hyrt ut till någon annan och att vi skulle stå där utan lokal. Alla problem blir väldigt stora när man är så där lagom halvvaken. Hur som helst så ringde jag och kollade imorse, för säkerhets skull, och bokningsbekräftelsen var skickad och borde komma idag. Det var inte uthyrt till någon annan, tack och lov! Kanske borde jag ringa och kolla upp det där med blommorna också...jag vill inte ha en korv till bukett. Jag tycker inte ens om korv! :)
Åh förresten, tack till alla ni (madelyn, HanOchJag, Eppika, Thindris och kanske fler som jag missat) som så vänligt välkomnat mig till den här tråden! :)
Bobfina,
Då passar jag på att välkomna dig också
Bridecilla,
Som vanligt, tack för en mycket trevlig afton
madelyn,
Hur blev det med bilen (från bröllopsbilar) till slut? Kommer ni att kunna hyra den som ni tänkt???
*skratt* sjuka drömmar!
härligt att höra av er att jag inte är ensam som nojjar!
trull,
tack själv!
bobofina,
jag vill ju inte vara smäre jag :)
välkommen!
Äntligen har jag hittat min klänning!!! Skönt att jakten är över, inte bra med stress för hjärtat ju....
Hur går det för alla er 26:e Augustibrudar?? Är det lungt med planeringen?