26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
HanOchJag: Ok, då ska jag satsa på filéerna mao. Var köpte du dina?
HanOchJag- jag e också intresserad av att veta vart du köpa dom där filéerna.....ska nämligen ha korsettknytning på klänningen...
Ang sectret box så tar Jenny på Älvfoto (tror det heter så) 2195:- för 10 kort 13x18 och 1995:- för 8 kort och då ingår smink och hår...jag ska iaf boka med henne
Bohuslän06: vad ska du ha för klänning Jag ska också ha korsettknytnings på min, en Lilly top.
konstigt!!!
jag skrev ett långt inlägg härromdagen om papper som man klistrar på brösten, tärnklänningar å annat men nu hittar jag det inte... bläää!
hur som helst, nya tjejer, välkomna!!
trull, mitt hjärta, läser du inte din mail eller har inte mitt kommit fram? :)
hanoch jag
ja jag köpte också såna papperslappar, de är inte så bra ens om man inte har så stora! sen så blev jag röd å kliig av klistret... fast de är bra om man har ngt tunnt som man inte vill att nipplen ska synas igenom!
å jag skulle också vilja göra en scret box!! men jag känner att jag är alldeles för out of shape för det!! jag skulle störa mig gärnet på hur jag såg ut!
man tycker att ni ar ascoola som gör det!!!
trull
min sömmerska i kungsbacka tar ca 2000:- för att sy upp en klänning till en studentbal (fast jag tror att hon är ganska billig)
Suck.. jag ska skriva ut adressetiketter för inbjudningarna och vill ha samma typsnitt som i inbjudan (Carpenter). Tyvärr tror jag inte att Posten kan tyda stilen alltför bra, den är ganska liten och etiketterna är inte större än 4x8cm.. suck, vad göra? Jag vill ju att det ska se fint ut ju! Vågar man lita på att Posten kan tyda skrivstilen??? Har läst så mkt negativt om Posten här på BT och om hur de hanterar inbjudningar..
Vad tror ni?
Eppika: Jag har köpt en klänning från Agnes, den e två-delad och champangefärgad, där kjolen har ett litet släp på typ 0,5 meter....fast jag har inte fått den än, men ser verkligen fram emot att se den på igen...och igen..och igen. Har liksom nästan glömt av hur den ser ut. Har du din hemma?
I morgon ska jag prova alla brudklänningar jag kommer över!! Ska bli sååå spännande!!
Lite småångest över att klänningen inte är inhandlad ännu.....Har ni era klänningar klara???
Buzzlan,
Låter kul! Det känns lite overkligt att prova brudklänningar tycker jag- men väldigt kul! Man känner sig så fin
Själv har jag en klänning som sys upp just nu- längtar efter att få pröva den!!!!
Madelyn
Om jag bara visste hur jag vill ha den så skulle jag också sy upp en som bara blir MIN!! Beslutsångest som vanligt när det gäller allt med bröllop...
Hoppas att du blir nöjd med din klänning och att den blir som du har tänkt dig.
Buzzlan,
Ja du.. beslutsångest har jaf haft både en och tusen gånger kring klänning, blommor etc
Jag tror nog att man blir nöjd när man väl har klänningen på sig på sin stora dag!