26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Jag har satt 21 juli som OSA. Lagom tycker jag. Jag ska oxå göra en secret box. Ringde fotografen idag och bokade!Ska först ses nästa vecka på en fika så ska jag få se på tidigare bilder och så. Mycket spännande!Och roligt!
PaNic,
Vad kul!! Ska du göra den hos Brigitte?
Vi satte sista osa till 26 juni. Kanske lite tidigt men de flesta vet nog redan då om de kan komma eller inte. Semestern är ju redan planerad för de flesta då.
Ida-maria,
Hos vem ska du göra secret box? Jag ska oxå göra secret box nämligen, hos Brigitte Grenfeldt.
Jag ska göra hos Lindisima!
Har ni handlat in underkläder än? Vet ni vad ni ska ha på er? Jag vill nog helst ha de underkläder som jag ska ha på mig på bröllopsdagen, när jag fotar secret boxen... men jag har inte hittat några underkläder än.
hej girls,
hanochjag,
tackar! jag glömmer ibland av att gå in nu när jag inte får mailpåminnelse vid varje inlägg :)
madelyn,
vi har ju samma font du å jag, så att du tryckte etiketter med den.
gick det bra? hur menar du med att du fuskade till det?
Bridecilla Ja jag snodde ju den mailpåminnelsen denna gången
Och det bara rasar in mejl hela tiden *S*
Trevligt trevligt då vet man att det finns massa nytt att läsa
Fika???
Hanochjag, PaNic
jag å trull ska träffas på torsdag.
vi kan ju träffas allihop å ta en fika.
jag slutar vid 5 så vid halv sex eller ngt?
soho?
Hallå girls,
Jag borde skämmas som inte är här så ofta, skärpning
Wow, imorgon är det bara fyra månader kvar och det innebär ju också att vi kan skicka efter hindersprövning
Hos oss pysslas det för fullt med framförallt inbjudningar, infobladet och hemsidan. Det känns häftigt. Vill skicka ut inbjudan mitten av maj.
Jag såg lite att ni diskuterar om etiketter.
Bridecilla, du har väl också transparanta kuvert, ska du ha etiketter där du skriver adressen? Vilken färg på etiketten? Vi funderar fram och tillbaka på om vi ska skriva själva adressen för hand, eller kanske etikett...svårt!!!
Girls från Göteborg:
Som ovan nämnt är det hög tid med fika, så på torsdag
Bridecilla,
Använder du oxå Carpenter? Visst är det snyggt!!! Jo det gick absolut bra att trycka upp etiketter med det typsnittet, men lite otydligt är det ju. Alltså, det är ju inte som att läsa Arial direkt
Jag menade, med att fuska, att jag inte skrev alla adresser för hand utan att jag valde att lata mig lite genom att skriva ut dem på etiketter Men jag ville så gärna ha samma typsnitt på kuvertet som i inbjudan!
Hur ser era inbjudningar ut? Har du bilder? *nyfiken*
trull,
jag har redan tryckt ner en hindersprövning och en namnbytes blankett från rsv's hemsida... :)
fast jag säntar nog lite in i maj med att skicka den :)
ang. kuvert, jodå transparenta kuvert ska vi ha. det där med address... himla svårt, jag har en horribel handstil så skriva för hand vill jag helst undvika! fast etikett blir lite abrupt på ett genomskinligt kuvert... tänk oom man hade kunnat sätta kuvertet direkt i skrivaren... kanske ska man skriva på skrivmaskin... hmm det var en tanke...
madelyn,
ja så heter det ja...
ja det är himla snyggt!
vi har inte kommit så långt ännu med dem. vi har embossat det som ska embossas på framsidan, så ska vi göra insidan nästa vecka, eller i helgen...
så snart de är färdiga kan jag maila bilder :)