• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • HanOchJag

madelyn Tack Vi kommer att ha den som risbox, Tyckte den blev lite fin om jag får säga det själv

Ingen hindersprövan inskickad här inte Har inte fått tummen ur att göra det ännu.
    Vart går man in för att skriva ut den hemifrån?

• madelyn

HanOchJag,
    Gå in på BT's informationssida om vigsel etc- där finns direktlänk till Skatteverkets hemsida.

• HanOchJag

okej. atckar och bockar

• HanOchJag
    Inte atckar utan tackar och bockar.
  • madelyn

HanOchJag,
    Hahaha, det förstår jag

• PaNic

Hittade du någon klänning då Buzzlan?

Fyra månader...Jisses vad jag längtar!

• Thindris

Ska man skicka in papper om namnbyten etc samtidigt som hinderprövningen? När ska hinderprövningen skickas in? Måste det vara fyra månader innan, eller räcker det med två månader innan?

• Buzzlan

PaNic

Nej inte ännu..Men jag provade tre maggie sotero klänningar. De sitter ju som en smäck!! Man känner sig så vacker...men inte tillräckligt vacker för att vara nöjd. Lite för mycket bling bling och rynk på dom som jag provade....Men ev kanske det blir en Livia...den var riktigt fin. Ska försöka bestämma mig snart.. Hade du köpt din klänning och vad var det för en??

• madelyn

Thindris,
    Jag skickade in hindersprövningen igår tillsammans med namnändringsblanketten.
    Tänkte att jag förmodligen kommer glömma bort sånt senare, när det börjar närma sig
    Plus att jag vet inte hur snabbt de jobbar på skatteverket på sommaren?

• PaNic

Buzzlan, jag har hittat min klänning. Blev inte alls som jag hade tänkt mig, men denna satt verkligen som gjord för mig! Kolla på www.nixa.se, det är klänning # 789.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3