• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Eppika

Konditoriet som vi ska ta tårtan från tar 28 kr/bit

• HanOchJag

madelyn ja vad skriver man egentligen. Jag sitter och spånar lite i skallen men har inte fått ner nåt på datorn ännu.

Känner mig helt tom och vet inte alls vad för kul vi ska kludda ner

Sofie81 vi kommer oxå att laga maten själva. För oss blir det asiatisk buffe. Och tårtan kommer jag att slänga ihop själv. Gjorde ett provba här för några veckor/månader sedan. Och gjorde en med hallon (färska/tinade) Och citronformage.JÄTTEGOTT. Och jag som inte ens tycker om formage Men det blev riktigt lyckat.
    Det roliga med den var att tårta annars brukar vara så mastigt. Men den här blev som sallad efter maten
    Lätt,svalkande,inte för söt och super mumsig

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Härligt väder idag! Nu är det bara 114 dagar kvar

• HanOchJag

åffa.. *suckar& stönar* JÄdrans annama så snabbt det går nu då..

• madelyn

Jag tycker det börjar kännas som att det inte är så långt kvar nu.. jag och m2b pratade igår om vad vi behöver göra inför bröllopet den närmsta tiden- det känns som massor!
    Tillsammans ska vi bestämma oss för tårta, middagsmeny, och börja fundera på musik till vigseln och första dansen.
    Han ska sen oxå prova ut kläder tillsammans med sin bestman- helst nu i maj. Jag ska börja utforma festprogrammet. Sen ska vi boka hotell för de första nätterna på smekmånaden.. suck- jag har nog glömt nåt..

• HanOchJag

hindersprövan är den klar?
    vigselringar? underkläder? placeringskort, Bordsplacering. Skor, väska ,smycken ??

*asg*
    Uffa ska vi ta och strejka tillsammans. Orkar inte mer snart *rycker mig i håret*

• HanOchJag

åh åh åh kom på BRUDBUKETTEN... Har du kollat på det??

• madelyn

HanOchJag,
    Japp, hindersprövningen kom hem igår på posten (vi får gifta oss ), vigselringen hämtade jag ut förra veckan (den ligger nu inlåst i ett bankfack så länge ) och resten känns som att jag inte kan göra nu. Bordsplacering vill jag inte börja med förrän vi vet vilka som kommer. Brudbukett ska vi nog kolla på under de närmsta veckorna.

Du då?

• HanOchJag

Uscha. Har massavis att göra. Brudbuketten ska min svägerska göra+ tärn buketter och mannensblomma.Ringen ska M2b välja själv. Han vill inte att jag ska veta vilken det är förrens 26/8 Maten är planerad. Tårtan kvar- ska baka själv. Hinderprövan är i fylld men ej iväg skickad.M2b ska ut i helgen och titta på kläder med bestman. Bordsplaceringskort osv är klart. ska till lokalen 30 maj och göra provdukning.

Vad har vi mer att fixa *hmm*

Ja just det psalmer, dikter ingångsmusik, Musik till festen osv osv osv. *S*

• madelyn

HanOchJag,
    Oj! Vad mkt ni hunnit med
    Kul med ringen oxå- att du inte får se den förrän på bröllopsdagen.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3