• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • HanOchJag

jag har köpt kycklingfileerna på h&m
    129 kr eller nåt har jag för mig att dom kostar.

Värt att prova iallefall

Bridecilla mysigt att se ditt namn igen
    Allt bra med dig?
    (tar kanske och mejlar till jobbisen istället)

Nu ska vi ut i vårvädret och mysa

*byye*

• Ida-maria

När ska ni alla skicka ut inbjudningarna? jag har fått hem mina kort nu och vill så gärna skicka ut dom men det känns väldigt tidigt då OSA är 21 juli! När har ni planerat att skicka ut dom?

• Thindris

Ida-maria
    Vi har redan skickat våra Har osa 16 juli, och har redan fått in några svar. Skicka nu, varför vänta?

• madelyn

Ida-maria,
    Vi kommer skicka ut våra i nästa vecka tror jag. Vi har sista OSA 26 juni.

• Ida-maria

Jag har nu bestämt mig för att skicka ut dom nu i veckan. De flesta har ju redan fått veta om bröllopet och sitter hemma och väntar på inbjudan i alla fall. Nu gäller det bara att skriva snyggt på kuverten!Inte min starka sida kan jag meddela. Läskigt

• madelyn

Ida-maria,
    Hihi, jag fuskade lite och printade ut snygga etiketter med samma typsnitt som vi använde i inbjudan

• madelyn

Idag är det bara 124 dagar kvar!!!
    Och på onsdag är det exakt 4 månader kvar.. det närmar sig verkligen nu ju!

• Ida-maria

Puh har nu skrivit alla adresser på kuverten! Inga stavfel eller andra pinsamma fel! Ganska stolk över mig själv :) Så imorrn ska det köpas frimärken så ska de skickas iväg. Jippi! Jo, jag har även mailat fotograf Lindisima för att kolla priser för secret box. Är väldigt intresserad av det. Nån annan som går i dessa tankar?

• madelyn

Ida-maria,
    Visst är det härligt när man är klar och bara kan titta på alla inbjudningar- det ser så fint ut när de ligger i högar

• PaNic

Hej alla, och välkommen ida-maria. Jag skall göra en secret box!

Vad har ni andra satt för OSA? Vill ju gärna veta så snart som möjligt för planeringens skull, men ändå inte stressa... Men mitten av juli kanske blir bra?!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3