• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Buzzlan

hi hi i dag går alla inbjudningar iväg....Åh så kul!!!

• Thindris

Hallo! Har också haft en bra påsk. Ätit en del godis och en massa god mat... Jag har först nu börjat fundera på det här med vikten... Hrm... Jag vill egentligen inte gå ner i vikt eller så, men skulle gärna vilja få lite fastare former.Har faktiskt köpt mig ett par stavar och tänker satsa stenhårt på det nu. Just nu är det dock alldeles för mycket snö och slask och så har jag muskelinflammation, men kanske nästa vecka. De säger våren är påväg, men här har vi inte sett till den än...
    Jag har också funderat en del på underkläder. Måste köpa en bra beh, utan axelband, som gärna lyfter upp och fyller ut lite Tror nog det blir så att jag måste köpa en dyrare från någon fin btq... Hur gör ni andra med bh? Är det någon som vågat handla på nätet?

• Thindris

För oss som gifter oss kl 15:00 är det nu 131 dagar, 2 timmar och 35 minuter kvar... Det börjar kännas verkligen nu Läängtar!!! Samtidigt är jag nervös!!

• madelyn

Glücklich,
    Ja det e ju liksom ingen riktig panik än Inbjudningarna behöver, i vårt fall, inte vara ute förrän i maj. Jag har iaf 2 veckor på mig.
    Ta god tid på dig så att du blir nöjd med inbjudningarna istället för att stressa ihop nåt.

Thindris,
    Jag vet vad du menar med att vilja ha fastare former! Jag vill oxå bli mer slimmad, mer "fit" i kroppen. Vikten e väl ok som den är. Kanske nåt kilo eller 2 vore kul att få bort.
    Spännande med nedräkningen- den börjar verkligen kännas nu.

• Ms O

Ja nu börjar det att kännas lite pirrigt. Jag tränat som en liten tok för att se snygg ut i min axelbandslösa klänning. Ska försöka att gå ner 6 kilo också så påskgodiset hjälpte ju inte direkt.

• madelyn

Ms O,
    Ja själv låg jag lite halvförkyld över påsken och kunde inte träna
    Jag försöker oxå träna mig fin till bröllopet

• Thindris

Vad ni är duktiga tjejer! Tränar å står i... Måste också komam igång nu. Vill bli av med kanske 2 kilo, men mest vill jag bara få en mer vältränad look... Vad hände med min fasta midja och muskulösa armar?? Borta är de iaf

• Ida-maria

Hallå hallå i stugan, är ny här!Gifter mig oxå den 26 augusti. Började planera allt för typ 3 veckor sen då vi bestämde oss att slå på stora trumman med ett bröllop!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3